مشاور فنی تیم‌های ملی فوتبال بانوان می‌گوید باوجود گذشت ۹ ماه از آغاز به کارش در این سمت هنوز پولی از فدراسیون فوتبال نگرفته است.

حسین عبدی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص همکارش اش با تیم‌های ملی فوتبال بانوان گفت: تیرماه سال گذشته بود که از من خواستند به تیم بانوان کمک کنم تا به دور بعدی مسابقات آسیایی صعود کند. فدراسیون هم مرا در این مدت تحمل کرد و خوشبختانه تمامی تیم‌های ملی به دور دوم صعود کردند. این تیم‌ها در حال حاضر آماده دور بعد می‌شوند.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شد به خاطر نداشتن قرارداد مدتی با تیم‌های بانوان همکاری نمی‌کرد، یادآور شد: به خاطر قرارداد نبود و مسائل دیگری وجود داشت. متأسفانه ۶ روز در اردوی تیم دختران نبودم که تاثیرش را گذاشت.

مشاور فنی تیم‌های ملی فوتبال بانوان در پاسخ به این سوال که آیا مشکل شما با فدراسیون فوتبال بوده است؟ تصریح کرد: خیر. ارتباطی به فدراسیون نداشت و این مشکل الان رفع شده است.

عبدی ادامه داد: ۹ ماه بدون قرارداد و حقوق با تیم بانوان همکاری کرده ام ولی از کارم راضی هستم. امیدوارم تلاش تیم بانوان در تمام رده‌های سنی جواب بدهد و مردم هم از این تیم حمایت کنند. حیف است که بخواهیم به خاطر مسائل مالی کار با این تیم را کنار بگذاریم.

«آیا مشکل شما با تیم ملی بانوان بحث مربیان زن و مرد بوده است؟ همانند مشکلی که در تیم ملی فوتسال بانوان بین مدیرفنی مرد و مربیان زن رخ داد؟» حسین عبدی در پاسخ به این سوال گفت: خیر. ما چنین چالشی در تیم فوتبال بانوان نداریم. مربیان زن تیم ملی همگی خودشان استاد هستند ولی علاقه به یادگیری دارند.

عبدی که به تازگی به عنوان سرمربی تیم فوتبال نوجوانان (پسران) هم انتخاب شده است، اظهار کرد: زمان کمی برای تیم نوجوانان داریم. بخشی از فرصت باقی مانده تا شهریورماه، بازیکنان درگیر امتحانات خرداد هستند. بخشی از این زمان معطوف به ماه رمضان و بخش دیگر معطوف به تعطیلات عید است. بنابراین زمان کمی داریم و کارمان سخت است.

وی ادامه داد: شهریورماه مسابقات مقدماتی جام جهانی زیر ۱۷ سال را داریم. همه دارند کار می‌کنند. فدراسیون هم امکانات خوبی در اختیارمان گذاشته و ارگان‌های دیگر هم همکاری لازم را با تیم نوجوانان دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.