سرمربیان تیم‌های ملی فوتبال پرتغال و اوکراین از ۲ زاویه متفاوت به ارزیابی نخستین بازی خود در انتحابی یورو ۲۰۲۰ پرداختند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال پرتغال بامداد امروز (شنبه) در نخستین بازی انتخابی جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۰ از گروه B میزبان اوکراین بود و به تساوی بدون گل بسنده کرد.

فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال در نشست خبری پس از این بازی گفت: خیلی خوب بازی کردیم و فقط برنده نشدیم. می‌دانستیم اوکراین چه برنامه‌ای برای این بازی دارد. در نیمه نخست میانه میدان را کنترل نکردیم اما شانس‌هایی برای گلزنی داشتیم. در نیمه‌دوم تلاش زیادی برای گلزنی کردیم اما اوکراین در برخی لحظه‌ها خطرناک ظاهر شد. نتیجه تساوی برابر اوکراین عادلانه نبود و شایسته پیروزی بودیم.

آندره شوچنکو، سرمربی تیم ملی فوتبال اوکراین نیز اظهار داشت: به مدافع عنوان قهرمانی اروپا اجازه گلزنی در خانه‌اش را ندادیم و این نتیجه عالی است. به طور کلی رضایت ۸۰ درصدی از عملکرد بازیکنان اوکراین دارم زیرا در اجرای تمامی برنامه‌های موردنظرمان موفق نشدیم. البته پرتغال تیم بسیار قدرتمندی است که بازی را برای ما سخت کرد. حالا مهیای بازی بعدی با لوکزامبورگ صدرنشین می‌شویم که بسیار مهم است. باید به صورت بسیار خوب خود را برای این بازی آماده کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.