فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال با اطمینان از پیروزی تیمش در نخستین بازی انتخابی جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۰ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از شبکه تلویزیونی فوتبال یک اوکراین، فرناندو سانتوس درباره بازی بامداد فردا (شنبه) تیم ملی فوتبال پرتغال برابر اوکراین گفت: ناامیدکننده است اگر در این بازی پیروز نشویم. این قاعده مربوط به هر بازی تیم ملی فوتبال پرتغال می‌شود و شک ندارم که اوکراین را می‌بریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال ادامه داد: خجالت نمی‌کشم که پرتغال را برنده بازی با اوکراین بنامم، زیرا در خانه بازی می‌کنیم. اوکراین تیمی با بازیکنان عالی است. از بازیکنان سرعتی برخوردار هستند و دوست دارند با حمل توپ بسیار خوب فوتبال را بازی کنند. به همین خاطر برابر حریفان خود نمی‌خواهند تسلیم شوند. به صورت بسیار خوبی تیم ملی اوکراین را می‌شناسیم و می‌دانیم بازی سختی داریم. با این وجود پرتغال مهیای این بازی است. این را هم خیلی خوب می‌دانیم که باید نتیجه خوبی در نخستین بازی انتخابی یورو ۲۰۲۰ کسب کنیم.

در بازی همزمان تیم‌های ملی فوتبال پرتغال و اوکراین از گروه B انتخابی جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۰ تیم‌های ملی لوگزامبورگ و لیتوانی به مصاف هم می‌روند.

آندره شوچنکو: نگران رونالدو هستیم

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.