در حالی که رقم غرامت فسخ قرارداد ایکاردی با باشگاه اینتر ۱۱۰ میلیون یوروست، امکان دارد که او در پایان فصل در ازای کمتر از نصف این رقم نراتزوری را ترک کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماجرای اختلافات مائورو ایکاردی با باشگاه اینتر ظاهراً رو به پایان است، چرا که او روز گذشته (پنجشنبه) به تقریباً یک و ماه و نیم دوری‌اش از تیم پایان داد و به تمرینات برگشت و حالا امیدوار است که بتواند برای رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا در پایان فصل به اوج آمادگی برسد.

لوکا اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین از مهاجم اینتر برای دو مصاف تیمش در این هفته مقابل ونزوئلا و مراکش دعوت به عمل نیاورده است، اما در صورتی که این بازیکن ۲۶ ساله در ۱۰ هفته پایانی سری A به میدان برود، امکان آن وجود دارد که دوباره به جمع ملی‌پوشان آلبی‌سلسته برگردد.

هفته گذشته ایکاردی و مدیربرنامه‌هایش جلسه‌ای با مدیران باشگاه اینتر داشتند تا با آنها در خصوص عقد قرارددادی جدید مذاکره کنند. اینتر امیدوار است که ماندن ایکاردی به آنها برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده کمک کند.

با غیرمحتمل بودن ماندن اسپالتی به عنوان سرمربی اینتر، هیئت مدیره باشگاه امیدوارند که ایکاردی تمام اتفاقاتی در هفته‌های اخیر رخ داده از جمله اختلافاتش با سرمربی تیم را از یاد ببرد. در همین حال برخی رسانه‌ها مدعی شده‌اند که برخلاف پیشنهاد ۸۰ میلیون یورویی که چندی پیش گفته شد، اینتر در صورت دریافت آن به فروش ایکاردی رضایت می‌دهد، او حتی می‌تواند در ازای تنها ۵۰ میلیون یورو هم جوزپه‌مه‌آتزا را ترک کند.

از یوونتوس به عنوان یکی از مقاصد احتمالی ایکاردی یاد و گفته می‌شود که بانوی پیر در نظر دارد به عنوان بخشی از رقم خرید ایکاردی، بال برزیلی‌اش داگلاس کاستا را به اینتر بدهد، اما ظاهراً فقط پیشنهاد رئال مادرید است که می‌تواند ایکاردی را به ترک نراتزوری ترغیب کند.

ایکاردی در دوران حضورش در اینتر ۱۲۰ گل در لیگ برای این تیم به ثمر رسانده است. اگر رئال مادرید برای خرید او پیشنهادی به اینتر ارائه کند، طرف ایتالیایی ممکن است انتقال متئو کواچیچ - هافبک کرواتی که الان به صورت قرضی در چلسی بازی می‌کند - را به عنوان بخشی از رقم فروش ایکاردی درخواست کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.