مهاجم منچستریونایتد نمی‌تواند سه‌شیر را در نخستین بازی‌هایش در مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۰ همراهی کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گرث ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس اعلام کرد که نام مارکوس رشفورد، مهاجم تیم فوتبال منچستریونایتد را از فهرست بازیکنانش برای بازی‌های پیش روی سه‌شیر در مرحله انتخابی جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۰ خط زده است و اینکه در استفاده از جیدون سانچو، مهاجم تیم بوروسیا دورتموند یا کالوم هادسون اودی، بازیکن چلسی تردید نخواهد کرد.

رشفورد در این هفته در مرکز تمرینی سنت جورج پارک به صورت انفرادی تمرین کرد، چرا که در تساوی بدون گل من‌یونایتد مقابل لیورپول در ماه گذشته از ناحیه قوزک آسیب دید. ساوت‌گیت تأیید کرد که رشفورد را به زمین تمرینی منچستریونایتد (کارینگتون) فرستاده است تا پروسه درمانش را کامل کند.

فوتبال جهان| دستمزد رشفورد ۲ برابر می‌شود

ساوت‌گیت که شاگردانش امشب (جمعه) در مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۰ در ورزشگاه ومبلی میزبان جمهوری چک هستند و سه روز بعد از آن هم به خانه مونته‌نگرو می‌روند، درباره رشفورد گفت: از چند روز قبل می‌دانستیم که مارکوس برای بازی مقابل چک آماده نمی‌شود. این فرصت خوبی برای دیگران است. آنها در تمرینات استثنایی بوده‌اند. انگار که در تمام عمرشان در کنار ما بوده‌اند. ما واقعاً هیجان زده‌ایم. درست است که بازیکنان زیادی را از دست داده‌ایم، اما این فرصت خوبی برای دیگران است. در این رده سنی ما سانچو و هادسون اودی را داریم که روند پیشرفت‌شان خیلی شبیه هم بوده است.

ساوت‌گیت افزود: جیدون مسلماً تجربه بیشتری دارد و مدت بیشتری در کنار ما بوده، اما کالوم هم به خوبی خودش را با تیم وفق داده است. من برای میدان دادن به هیچ یک از آنها در ترکیب تیم تردید ندارم. آنها آماده‌اند و می‌توانند بازی کنند.

تیم ملی انگلیس از ۱۵ دقیقه بامداد شنبه میزبان جمهوری چک خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.