سرمربی تیم فوتبال امید ترکمنستان در آستانه دیدار تیمش مقابل ایران در مسابقات مقدماتی المپیک گفت: شناخت خوبی از فوتبال ایران دارم.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات فوتبال مقدماتی المپیک که از فردا با حضور تیم‌های ایران، عراق، یمن و ترکمنستان در تهران آغاز می‌شود. در اولین روز این رقابت‌ها دو تیم ایران و ترکمنستان رو در روی هم قرار می‌گیرند.

بایرام دوردیف سرمربی تیم فوتبال امید ترکمنستان در نشست خبری این دیدار که امروز برگزار شد، گفت: شناخت خوبی از فوتبال ایران دارم. تاریخ فوتبال ایران بسیار روشن است. من بازیکنانی چون کریمی، علی پروین و دایی را به خوبی می‌شناسم و با فوتبال ایران آشنایی کامل دارم.

وی تأکید کرد: سال‌ها پیش در فوتبال ایران کار کرده بودم و به نوع بازی فوتبال ایران و عملکرد بازیکنانش کاملاً آگاه هستم. می‌خواهم به همراه بازیکنانم با ارائه بازی‌های خوب، از این مرحله صعود کرده و امیدوار به حضور در المپیک باشیم.

وی گفت: در بین تیم‌های حاضر در گروهمان، تیم امید ایران بسیار با برنامه و قوی است و می‌دانیم مقابل آنها کار سختی در پیش خواهیم داشت. ایران، خط حمله و دفاع خوبی دارد و گذر از دفاع آنها چندان ساده نیست.

دوردیف در ادامه گفت: درست است که ایران و عراق تیم‌های قوی هستند اما ما هم آماده شروع این بازی‌ها هستیم و بازیکنانم انگیزه بالایی دارند تا بتوانند از این مرحله صعود کنند.

سرمربی ترکمنستان با انتقاد از عملکرد کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: برای من عجیب است که کنفدراسیون فوتبال آسیا چرا چنین برنامه ریزی انجام داده است. آیا آنها نمی‌دانند که یک روز در میان بازی کردن آن هم در یک تورنمنت سخت، می‌تواند بازیکنان را دچار مصدومیت کند. امیدوارم دیگر شاهد چنین برنامه ریزی هایی نباشیم و کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برگزاری مسابقات اینقدر عجول نباشد.

این مربی در پایان خاطرنشان کرد: باید یک فوتبال خوب را ارائه دهیم تا برابر تیم‌های قوی چون ایران و عراق به آنچه که هدفمان است دست پیدا کرده و از این مرحله صعود کنیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )