سرمربی تیم فوتبال امید عراق نسبت به برنامه ریزی کنفدراسیون آسیا برای برگزاری رقابت های مقدماتی المپیک انتقاد کرد و گفت: AFC در این مسابقات عجله داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالغنی شهد در نشست خبری مسابقات فوتبال مقدماتی المپیک که از فردا با حضور تیم‌های ایران، عراق، یمن و ترکمنستان در تهران آغاز می‌شود، گفت: ابتدا باید از آرزوهای بزرگ تیم امید عراق بگویم که می‌خواهیم از مرحله گروهی صعود کرده و به المپیک راه پیدا کنیم.

وی تأکید کرد: ما تجربه حضور در المپیک ریو را داریم و می‌خواهیم با توانایی بازیکنانمان یک بار دیگر به المپیک راه پیدا کنیم. تیم ما تمرینات خوبی را داشته و از آمادگی بالایی برخوردار است و امیدوارم بتوانیم با نتایج خوبی که در گروه خود کسب می‌کنیم، یک بار دیگر راهی المپیک شویم.

عبدالغنی شهد در ادامه گفت: درست است که ایران و عراق قدرت‌های اصلی این گروه هستند اما فوتبال قابل پیش بینی نیست و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و باید هوشیار باشیم تا بتوانیم عملکرد خوبی داشته و به دور بعد صعود کنیم.

سرمربی تیم امید عراق با انتقاد از عملکرد کنفدراسیون آسیا گفت: برنامه ریزی عجیبی را کنفدراسیون آسیا پیش بینی کرده است. به فاصله ۶ روز، سه بازی برگزار کردن کار آسانی نیست و این احتمال مصدومیت بازیکنان را زیاد می‌کند. من تعجب می‌کنم که چرا اینقدر کنفدراسیون آسیا برای برگزاری مسابقات از خود عجله به خرج می‌دهد.

عبدالغنی شهد در پایان خاطرنشان کرد: بازیکنان عراق با آمادگی کامل به تهران آمده اند و امیدواریم بتوانیم به عنوان تیم اول از گروهمان صعود کرده و یک بار دیگر خود را در المپیک ببینیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.