مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال اینتر در خصوص اتفاقات رخ داده اخیر برای او و اختلافاتش با عوامل فنی تیم، شکایت خود را نزد مالک چینی باشگاه برده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه رپوبلیکای ایتالیا، مائورو ایکاردی در خصوص اختلافاتی که اخیراً میان او و لوچانو اسپالتی، سرمربی تیم اینتر با استیون ژانگ رئیس و پسر مالک باشگاه تماسی داشته و در خصوص خلع شدن او از کاپیتانی گلایه کرده است.

طبق ادعای این نشریه ایکاردی و ژانگ قبل از دربی دلامادونینا تماس‌هایی داشته‌اند که گویا آن مذاکره در بازگشت مهاجم آرژانتینی به تمرینات اینتر، اتفاقی که امروز بعد از نزدیک به یک ماه و نیم رخ داد، تأثیرگذار بوده است.

رپوبلیکا به نقل از ایکاردی خطاب به ژانگ نوشته است: من هرگز به کسی بی‌احترامی نکرده‌ام. من ۹۷.۵ درصد مواقع به موقع در تمرینات شرکت کرده‌ام بدون اینکه هرگز حرفه‌ای‌ بودن یا رفتارم در تمرینات زیر سؤال برود. گرفتن بازوبند کاپیتانی از من یک حرکت تحقیرآمیز بی‌فایده بود.

امروز (پنجشنبه) پایگاه خبری اسکای اسپورت با انتشار تصاویری از ایکاردی در زمین تمرینی آپیانو جنتیله، بازگشت او به تمرینات اینتر را تأیید کرد. او از ۱۴ فوریه برای اینتر تمرین و بازی نکرده بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.