سرمربی تیم فوتبال پدیده اظهار امیدواری کرد تبعیض‌های سازمان لیگ در برنامه ریزی مسابقات در سال ۹۸ تکرار نشود.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی در خصوص مشکلات تیم پدیده در سال ۹۷ گفت: ما مشکلات زیادی داشتیم اما عملکردمان در مجموع خوب بود. تیم‌های شهرستانی قابل مقایسه با تیم‌های بزرگ نیستند.

وی درباره اینکه انتظار دارد در سال جدید چه مسئله‌ای در فوتبال ایران تکرار نشود، به رادیو تهران اظهار کرد: در بخش برنامه ریزی بازی‌ها انتظار داریم که دیگر تبعیض نباشد. همچنین یکسری مشکلات داوری وجود داشت. امیدوارم این مسائل زود جمع شود چون آزاردهنده است. امیدوارم این تبعیض برای تیم‌های ضعیفی مثل ما وجود نداشته باشد.

سرمربی تیم پدیده که سابقه هدایت پرسپولیس را هم دارد، درباره پیش بینی اش از دربی یادآور شد: اگر بازی استقلال و پرسپولیس مساوی بشود به نفع ما است ولی دوست دارم تیم شایسته پیروز بشود و آن تیم شایسته پرسپولیس باشد.

گل محمدی در خصوص اینکه زیاد اهل شوخی و خنده نیست، گفت: شوخی و خنده یک دل خوش می‌خواهد. متأسفانه خبرهای بدی که می‌رسد و بحث‌ها اقتصادی مثل اختلاس، دل خوش را از بین می‌برد. خنده و خوشی وقتی ارزش دارد که همسایه و بغل دستی شما هم خوشحال باشد نه اینکه آنها هزار مشکل داشته باشند و من بخواهم جشن بگیرم.

وی در ادامه به تیم فوتبال امید اشاره کرد و افزود: چهار بازیکن در تیم امید داریم. مشکلی که تیم امید داشته، بحث برنامه ریزی تمرینات و در اختیار داشتن بازیکنان بود. متأسفانه با عدم همکاری سازمان لیگ و بعضی باشگاه‌ها، این تیم اذیت شد. مربی باید تمام بازیکنانش را در اختیار داشته باشد.

گل محمدی با بیان اینکه فرصت تیم امید کم بود، تصریح کرد: نمی دانم چرا این اتفاق افتاد. به ما گفتند چون چهار بازیکن در تیم امید داریم، بازی با تراکتورسازی لغو می‌شود چون کرانچار (سرمربی تیم امید) درخواست کرده بود بازیکنان را بیشتر در اختیار داشته باشد ولی دو روز بعد این برنامه ریزی هم عوض شد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۲ )