ستاره سوئدی سابق تیم فوتبال منچستر یونایتد از ستاره‌های دهه ۹۰ این تیم انتقاد و به آنها توصیه کرد افتخارات خود را به رخ نسل فعلی تیم نکشند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، زلاتان ابراهیموویچ به اسطوره‌های دهه ۹۰ تیم فوتبال منچستریونایتد که با این تیم سه‌گانه بردند، حمله کرد و به آنها گفت به دنبال آن نباشند تا همیشه خودشان را در کانون توجه رسانه‌ها حفظ کنند.

دیوید بکام، پل اسکولز، گری نویل، فیل نویل، رایان گیگز و نیکی بات هسته اصلی تیمی بودند که تحت هدایت سرالکس فرگوسن موفق به رقم زدن درخشان‌ترین سال تاریخ باشگاه منچستریونایتد شدند و با آن سه‌گانه لیگ برتر، جام حذفی انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا را کسب کردند. از آن زمان تا کنون این گروه به ستاره‌های «کلاس ۹۲» منچستریونایتد معروف شدند که حتی بعد از بازنشسته شدن‌شان هم به طرق مختلف ارتباط خود را با دنیای فوتبال حفظ کردند. در این میان اما آنها گاهی اوقات هم در قالب کارشناس به نقد مربیان و رویکرد بازیکنان پرداخته‌اند.

ابراهیموویچ اما می‌‌گوید که بازیکنان سابق من‌یونایتد دیگر باید دست از مقایسه کردن افتخارات دوران بازیگری خود با وضعیت فعلی تیم بردارند و به جای آن روی این موضوع تمرکز کنند که چطور می‌توانند منچستریونایتد را به دوران اوجش برگردانند.

ایبرا گفت: آنها (ستاره‌های کلاس ۹۲) دیگر در تیم نیستند. آنها به تلویزیون می‌روند و مدام در حال غر زدن هستند چون دیگر در باشگاه فعالیتی ندارند. شما اگر می‌خواهید در باشگاه کار کنید، بروید و در باشگاه دنبال کار بگردید اما اگر قرار است در باشگاه کار کنید، دیگر نمی‌توانید در تلویزیون و همیشه در حال غر زدن و انتقاد کردن باشید. باشد. قبول، شما هم زمانی در منچستریونایتد بوده‌اید و ما این را می‌دانیم.

ابراهیموویچ به شیاطین سرخ توصیه کرد که دوران افتخار‌آمیز سرالکس فرگوسن را فراموش کنند و به فکر ساختن دوره‌ای جدید باشند.

او افزود: هر اتفاقی که در تیم رخ می‌دهد را با دوران مقایسه فرگوسن مقایسه می‌کنند. آنها می‌گو‌یند اگر فرگوسن اینجا بود این اتفاقات رخ نمی‌داد. فرگوسن این کار را نمی‌کرد و فرگوسن آن کار را نمی‌کرد. فرگوسن دوست داشت این کار را به این شکل انجام دهد و فرگوسن همه چیز بود. اگر من بودم الان آنجا بودم می‌گفتم که فرگوسن دیگر اینجا نیست. من آمده‌ام تا تاریخ خودم را بسازم و می‌خواهم داستان خودم را بسازم. پس نمی‌خواهم بدانم که قبلاً برای تیم چه اتفاقی افتاده است. من می‌خواهم در لحظه حال زندگی کنم نه در گذشته. شما با ذهنیتی جدید کارتان را شروع می‌کنید. فرگوسن جایگاه خودش را در تاریخ این باشگاه داشته اما این باشگاه به کارش ادامه می‌دهد. باشگاه باید هویت خودش را پیدا کند و این کار سختی است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )