مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: هواداران پرسپولیس صاحبان اصلی این باشگاه هستند و تمام هم و غم ما این است که بتوانیم تا بهترین نتایج را برای مسابقات پیش رو بدست آوریم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، ایرج عرب، مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس با مثبت خواندن نشست امروز اعضای هیئت مدیره این باشگاه با مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: در این نشست گزارشی از اقدامات صورت گرفته در باشگاه پرسپولیس ارائه شد و نکاتی را هم دکتر سلطانی‌فر برای بهبود وضعیت باشگاه ما ارائه کرد.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه اعضای منتخب هیئت مدیره باشگاه، همگی افرادی صاحب‌نام و پیشکسوت پرسپولیس هستند که بی‌تردید با حضور آنها در هیئت مدیره بتوانیم گام های بلندتر و تصمیمات بهتری را برای بهبود وضعیت باشگاه پرسپولیس بگیریم.

مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس همچنین اظهار داشت: امیدواریم با حضور این بزرگان بتوانیم با سرعت و قوت بیشتر برنامه‌های باشگاه پرسپولیس را پیش ببریم.

عرب خاطرنشان کرد: از محل پاداش لیگ قهرمانان، پاداش بازیکنان را دادیم و تمام موارد مالی در پرسپولیس شفاف و روشن است.

وی ادامه داد: در زمینه جذب بازیکن هر بازیکنی که مدنظر برانکو بود جذب کردیم و نگرانی وجود ندارد. به‌زودی تلاش می‌کنیم کارت هواداری پرسپولیس را هم برای آسایش هواداران ارائه می‌کنیم.

مدیرعامل جدید پرسپولیس یادآور شد: در دو سال گذشته نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان از بدهی‌های انباشته ۱۵ سال گذشته پرسپولیس را پرداخت کردیم و عملکرد پرسپولیس در این مورد و پرداخت بدهی‌هایی که از سو مدیریت گذشته برای ما بر جای مانده بود، کم‌نظیر است.

عرب در بخش دیگری از این گفت‌وگو هواداران باشگاه پرسپولیس را مورد توجه قرار داد و گفت: هواداران پرسپولیس صاحبان اصلی این باشگاه هستند و تمام هم و غم ما این است که بتوانیم تا بهترین نتایج را برای مسابقات پیش رو به دست آوریم.

ایرج عرب: دلیل نداشت برای حضور در سوپرجام اعلام رسمی کنیم/ در سال ۹۸ تمام جام‌ها را می‌خواهیم

وی هواداران باشگاه پرسپولیس را خطاب قرار داد و گفت: امیدوارم با حمایتی که همیشه از پرسپولیس داشتند با حضور در ورزشگاه‌ها از تیم پرسپولیس همچنان حمایت کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.