مشاور فنی تیم‌های ملی فوتبال بانوان گفت: صعود از مرحله دوم انتخابی المپیک هدف بزرگ ما است و برای آن باید سختی ها را تحمل کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین عبدی مشاور فنی تیم‌های ملی فوتبال بانوان به عنوان سرمربی تیم نوجوانان (پسران) نیز انتخاب شد اما همچنان به عنوان مشاور در کنار فوتبال زنان حضور خواهد داشت.

حسین عبدی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره انتخابش به عنوان سرمربی تیم نوجوانان و ادامه همکاری اش با فوتبال زنان به عنوان مشاور گفت: هر دو کار را با هم کنترل خواهم کرد و در کنار تیم بانوان باقی می مانم. تیم فوتبال بزرگسال بانوان فروردین ماه در مرحله دوم مسابقات انتخابی المپیک حاضر خواهد شد، برنامه ریزی تمرینات را انجام داده‌ام، بازیکنان به اردو دعوت می‌شوند تا از بین آنها بهترین نفرات برای مسابقات انتخاب شوند.

مشاور فنی تیم‌های ملی فوتبال بانوان درباره نتایج تیم نوجوانان در مرحله دوم مقدماتی آسیا و بازماندن از صعود گفت: به دلیل برخی از مسائل بیش‌تر از دو روز نتوانستم در کنار تیم نوجوانان باشم اما خوشبختانه زمان بیش‌تری برای تیم جوانان و بزرگسالان در اختیار دارم که می‌توانیم بهترین اجرا را داشته باشیم و امیدوارم این اتفاق رخ دهد. اما در تیم نوجوانان زمان کمی بود، این تیم پتانسیل بالایی دارد، حدود ۱۵ بازیکن شناسایی شدند که در رده جوانان ادامه خواهند داد.

وی تاکید کرد: حدود ۸ نفر از بازیکنان نوجوان حتی توانایی حضور در مسابقات جوانان به عنوان نفر ذخیره و حتی بازیکن فیکس را دارند و این دستاورد تیم نوجوانان است. این تیم لیاقت صعود به مرحله بعد را داشت اما به دلیل برخی مشکلات مانند گرمی هوا و پوشش اسلامی بازیکنان که کار را برای آنها سخت کرده بود و اولین بازی مقابل استرالیا آن هم به محض رسیدن به مسابقات و در فاصله زمانی یک روزه کار را برای نوجوانان سخت کرده بود. دستاورد ما از این تیم شناسایی و پیشرفت بازیکنان بود که اتفاق افتاد.

عبدی در ادامه درباره برنامه‌های فدراسیون گفت: باید هرچه سریع‌تر تیم‌های زیر ۱۴، ۱۵ و ۱۶ فعالیت خود را ادامه دهند و هر ساله این روند ادامه داشته باشد نه اینکه پیش از حضور در مسابقات تمرینات برگزار شود. اگر استعداد یابی به خوبی صورت گرفته باشد الان می‌توانیم به راحتی کار خود را در تیم زیر ۱۶ سال ادامه دهیم.

مشاور فنی تیم‌های ملی فوتبال بانوان در پایان درباره مرحله دوم مسابقات انتخابی المپیک تیم بزرگسالان گفت: امید زیادی به این تیم داریم، همگی به خاطر یک هدف بزرگ که صعود به مرحله نهایی مسابقات است در عید نوروز از خانواده‌های خود دور هستیم است. تمرینات بسیار سختی را برای ملی پوشان در نظر گرفته ایم که بازیکنان برای صعود به مرحله نهایی باید این سختی‌ها را تحمل کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.