تیم فوتبال استقلال تهران امروز و در دیداری پر اهمیت میزبان تیم نساجی است که پیروزی در این دیدار برای آنها بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، آبی پوشان تهران در ادامه مسابقات خود در لیگ برتر، از ساعت ۱۹ امروز در ورزشگاه آزادی میزبان نساجی هستند و اهمیت این دیدار آنقدر برای این تیم بالا است که شفر از همه داشته‌هایش برای این بازی استفاده کند.

در بازی پر اهمیت امروز آبی پوشان، همچنان سوال بزرگ پیرامون انتخاب دروازه‌بان است. اما احتمال حضور سید حسین حسینی در ترکیب ثابت آبی پوشان وجود دارد.

استقلالی‌ها امروز نورافکن، غفوری و حیدری را در اختیار ندارند و احتمال این که پژمان منتظری در دفاع راست بازی کند زیاد است.

با حضور منتظری در دفاع راست، احتمال شکل‌گیری زوج چشمی - دانشگر در قلب دفاع زیاد است و احتمال انتخاب شدن زکی‌پور هم برای قرار گرفتن در دفاع چپ بیشتر است.

علی کریمی، فرشید باقری و پاتوسی می‌توانند مردان تغییر ناپذیر استقلال در مرکز زمین و در خط میانی باشند. اما احتمال این که داریوش شجاعیان جانشین فرشید اسماعیلی شود وجود دارد. اسماعیلی در بازی گذشته این تیم مقابل العین مصدوم شد و ممکن است به همین دلیل جای او به شجاعیان برسد.

زوج منشأ - ایسما این روزها در استقلال جواب داده و احتمال این که شفر به این زوج تهاجمی تیمش در این بازی حساس دست بزند بسیار کم است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.