نلسون سمدو، مدافع پرتغالی بارسلونا می‌گوید با کریستیانو رونالدو لالیگا برای بارسلونا دشوارتر و رقابتی‌تر بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نلسون سمدو با اشاره به جدایی رونالدو از رئال مادرید در تابستان ۲۰۱۸ در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «SIC» پرتغال گفت: رئال مادرید به شدت نبود کریستیانو رونالدو را حس می‌کند. نمی‌توانم بگویم که جدایی کریستیانو از رئال مادرید برای ما بد بوده است، اما با وجود او لالیگا برای ما دشوارتر و رقابتی‌تر بود. رونالدو بازیکنی است که نیاز به توجه زیادی دارد. ما بدون مسی هم خوب بازی می‌کنیم، اما در مورد رئال مادریدِ بدون رونالدو این موضوع صدق نمی‌کند.

کریستیانو رونالدو ۳۴ ساله تابستان گذشته به حضور ۹ ساله‌اش در رئال مادرید پایان داد و در ازای ۱۱۲ میلیون یورو به یوونتوس پیوست. این فوق‌ستاره پرتغالی که عنوان بهترین گلزن تاریخ باشگاه رئال مادرید را در اختیار دارد، کمک شایانی به کسب قهرمانی‌های سال‌های اخیر کهکشانی‌ها کرد. رئال مادرید این فصل اما بدون او شرایط خوبی ندارد و در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی اسپانیا و مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از گردونه رقابت‌ها حذف شد، این در حالی است که در لالیگا با ۱۲ امتیاز اختلاف نسبت به بارسلونای صدرنشین در رده سوم جدول است. رئال مادرید این فصل دو قربانی هم داده و خولن لوپتگی و سانتیاگو سولاری به ترتیب از سمت سرمربیگری سفیدپوشان مادریدی اخراج شده‌اند.

رونالدو این فصل ۲۴ گل در رقابت‌های مختلف برای یوونتوس به ثمر رسانده که شاید مهمترین گل‌های این فصل وی مربوط به بازی برگشت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باشد، دیداری که کریس با هت‌تریک در آن برتری ۳ بر صفر یووه و صعود این تیم به دور بعد با نتیجه ۳ بر ۲ در مجموع دو دیدار رفت و برگشت را رقم زد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.