هفته بیست‌و‌هشتم لیگ دسته اول فوتبال امروز با هفت دیدار پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،‌ لیگ دسته اول فوتبال امروز (شنبه) با هفت دیدار در حالی هفته بیست‌و‌هشتم خود را پشت سر خواهد گذاشت که در این هفته تیم‌های فجرسپاسی شیراز و نود ارومیه استراحت می‌کنند.

در حساس‌ترین دیدار این هفته، گل‌گهر سیرجانِ صدرنشین در خانه خود میزبان سرخپوشان پاکدشت رده سومی خواهد بود. شاگردان بگوویچ با وجود صدرنشینی در هفته‌های اخیر، شش هفته است که نتوانسته‌اند مقابل حریفان خود به پیروزی برسند و جایگاه‌شان در صدر جدول متزلزل شده است. سیرجانی‌های ۴۳ امتیازی که حالا با وجود یک بازی کمتر، شاهین شهرداری بوشهر را در یک‌قدمی خود می‌بینند در صورت از دست دادن امتیاز در این دیدار امکان دارد صدرنشینی خود را هم پس از هفته‌ها از دست بدهند.

در سوی مقابل هم سرخپوشان پاکدشت پس از تغییر و تحولات هفته‌ گذشته و برکناری محمود فکری،‌ حالا مهدی پاشازاده را روی نیمکت خود می‌بیند. پاکدشتی‌ها که اولین بازی خود را با هدایت پاشازاده تجربه می‌کنند، در صورت برتری در این دیدار می‌توانند فاصله شش امتیازی خود با صدر جدول را به سه امتیاز کاهش دهند و به هفته‌های آینده امیدوار باشند تا سهمیه صعود به لیگ برتر را کسب کنند.

دیگر دیدار مهم هفته بیست‌و‌هشتم دربی مسی‌ها در کرمان خواهد بود. مس کرمان که با ۳۸ امتیاز در تعقیب تیم‌های بالانشین جدول است، در حالی به مصاف همنام رفسنجانی خود می‌رود که این تیم در سه بازی گذشته خود به دو پیروزی و یک تساوی رسیده و تا رده یازدهم جدول نیز صعود کرده است. مس کرمان که پس از جدایی دست‌نشان در چند بازی گذشته با هدایت فرزاد حسین‌خانی به میدان رفته، در صورت کسب سه امتیاز این بازی ضمن صعود به رده سوم، فاصله خود را نیز با صدر جدول کاهش خواهد داد.

شاهین شهرداری بوشهر، دیگر تیم مدعی و بالانشین جدول نیز در این هفته به مصاف کارون اروند انتهای جدولی خواهند رفت. ویسی و تیمش که حالا به یک‌ امتیازی صدر رسیده‌اند، منتظر لغزش گل‌گهر هستند تا پس از هفته‌ها دوباره به صدر جدول بازگردند.

برنامه بازی‌های هفته بیست‌و‌هشتم لیگ برتر به شرح زیر است:

شنبه ۲۵ اسفند ۹۷ ساعت ۱۵

* مس کرمان - مس رفسنجان داوران: مرتضی منصوریان، یوسف مغروری، پوریا زحمتی و محمد ممتاز ناظر: فریدون اصفهانیان

* بادران تهران - شهرداری تبریز داوران: یاسر همرنگ، بابک عباسقلی‌زاده، علیرضا طاهرخانی و وحید کیهانی ناظر: مهرداد ذهبی

* آلومینیوم اراک - قشقایی شیراز داوران: محمدرضا مهرگان، رحیم شاهین، عباس پورحیدری و حامد سیری ناظر: بابک وسیله‌بر

* گل‌گهر سیرجان - سرخپوشان پاکدشت داوران: مهدی مرجانزاده، قهرمان نجفی، براتعلی مولوی و عباس صادقی ناظر: ایرج نظری

* گل ریحان البرز - ملوان بندرانزلی داوران: علی ابراهیمی، حسین مرادی، صادق رستمی و یعقوب آشوری ناظر: سعادت‌الله باغبانی

شنبه ۲۵ اسفند ساعت ۱۵:۳۰

* شاهین شهرداری بوشهر - کارون اروند خرمشهر داوران: میثم حیدری، سعید زیبا، رحیم حاجیلو و ایمان کهیش ناظر: حیدر شکور

* شهرداری ماهشهر - خونه‌به‌خونه مازندران داوران: مهدی سیدعلی، محمدرضا منصوری، محمد عطایی و حامد صادقی‌جو ناظر: اسماعیل آمری

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.