باشگاه ورزشی هما در مراسمی از حمید علیدوستی بازیکن و ستاره شاخص سال‌های پبشین تجلیل خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، در این مراسم که با حضور تعدادی از همبازیان و هم نسلان علیدوستی در هما و تیم ملی برگزار خواهد شد، تیم نمایندگان مجلس شورای اسلامی و تیم شورای شهر تهران و نیز جمعی از بزرگان و پیشکسوتان ورزش ایران حضور خواهند داشت.

باشگاه هما در نظر دارد طی مراسمی در سالن همایش‌های باشگاه ضمن تقدیر از علیدوستی به پاس سال‌ها حضور مستمر او در بالاترین سطح ورزشی و منش و فرهنگ مثال زدنی اش بزرگداشتی را برگزار و سپس زمین چمن مصنوعی فوتبال هما را که اخیراً با همکاری شهرداری منطقه ٩ بازسازی و تجهیز شده است را بنام وی نامگذاری و افتتاح کند.

اخیراً باشگاه هما در راستای احیا دوباره مکتب فوتبال و ورزش هما استادیوم فوتبال اصلی خود را بنام بنیانگذار فوتبال هما و معلم اخلاق، مرحوم پرویز دهداری نامگذاری کرده و قرار است سایر اماکن این باشگاه بنام بزرگان و قهرمانان ورزش هما نامگذاری شود.

در حاشیه این مراسم از جعفر تبریزی عکاس قدیمی ورزش که عکس معروف علیدوستی را گرفته تقدیر خواهد شد.

از نکات جالب توجه این برنامه، حضور و رویارویی فوتبالی در بازی افتتاحیه بین چهره‌هایی مثل مهندس محسن هاشمی رئیس شورای شهر و همکارانش در مقابل دکتر پزشکیان نایب رئیس مجلس و همکارانش است.

این بازی‌ها تحت عنوان جام دوستی در یک تورنمنت چهارجانبه در روز یک‌شنبه ۲۶ اسفند و پس از مراسم که در ساعت ١٥ همان روز برگزار می‌شود، در ساعت ١٦ آغاز می‌شود.

بازی افتتاحیه را تیم شورای شهر به مصاف تیم مجلس شورای اسلامی می‌رود و بازی دوم را منتخب هما و یاران علیدوستی (متشکل از هم نسلان و ستاره‌های فوتبال و هنرمندان) برگزار می‌کنند که بعد از بازی نهایی برنده تورنمنت جام دوستی را که از این پس در تقویم سالیانه باشگاه هما با اهداف خیرخواهانه و فرهنگی قرار می‌گردد، برای اولین بار بالا سر خواهد برد.

به گفته بابایی مدیر باشگاه هما، توپ امضا شده این بازی به خیریه‌ای اهدا خواهد شد تا با حراج آن، کمکی به این خیریه انجام شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )