اهواز ـ سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: به نظر می‌رسد برخی‌ها با لیدرهای تیم ما ارتباط دارند در حالی که رفتار ما شرافتمندانه است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا مرزبان عصر امروز پس از شکست تیمش در برابر سایپای تهران در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: در نیمه دوم این بازی ابتدا بازیکن ما کارت قرمز کارت و سپس بازیکن حریف و بعد از آن بازی به سمت جنجال کشیده شد. امروز با وجود تمام تذکراتی که داده بودم باز هم بازیکنان ما بازی احساسی را انجام دادند. به بازیکنانم گفته بودم نباید مرکز زمین را از دست بدهند که حریف به ما ضد حمله بخوریم ولی سایپا با ۹ نفر از ما سه امتیاز گرفت.

مرزبان همچنین عنوان کرد: به نظرم برخی افراد با لیدرهای باشگاه در ارتباط هستند و این کار درستی نیست چون ما رفتار شرافتمندانه ای داریم. متأسفانه در حالی که قرار بود قبل از بازی به بازیکنان ما پول بدهند ولی این کار انجام نشد ضمن اینکه نتوانستیم برای تیم بازی دوستانه تدارک ببینیم. البته بازیکنان ما با وجود این مشکلات در زمین مسابقه چیزی کم نگذاشتند.

وی در خصوص وضعیت تیمش نیز گفا: هفته قبل یک تیم آشفته را به تهران بردیم. دنبال بهانه‌گیری نیستم ولی شرایط تیم ما خوب نیست و بازیکنان ما حتی نمی‌دانند چه موقع به پول خود می‌رسند. بازیکنان ما با این شرایط دارند مبارزه و تلاش می‌کنند هرچند آنها با یک حمله ساده حریف گل می‌خورند.

وی در مورد سرنوشت تیمش نیز اظهار کرد: ما نباید این بازی خانگی را واگذار می‌کردیم ولی ما تا پایان فصل چهار بازی خانگی داریم که می‌توانیم روی آنها حساب کنیم. به هر حال با این روند امتیازگیری تیم‌های پایین جدول فکر می‌کنم با ۲۵ امتیاز هم در لیگ می‌مانیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.