اهواز - سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: فولاد با این بازیکنان و ورزشگاه جدید به زودی با تلاش همه عواملش به سطح بین‌المللی می‌رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، افشین قطبی شامگاه امروز پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سپاهان اصفهان که در سالن کنفرانس ورزشگاه جدید شهدای فولاد برگزار شد، عنوان کرد: افتتاح این ورزشگاه حاصل یک کار ۱۰ ساله بوده که از مجموعه فولاد برای ساخت آن باید تشکر کنم.

وی افزود: این ورزشگاه یک هدیه به مردم خوزستان است. کلماتی که می‌خواهم به کار ببرم حاصل احساسات من از دوران کودکی است؛ وقتی می‌بینم این چنین ورزشگاهی افتتاح شده است. ما در گذشته مجبور به بازی در زمین‌های خاکی بودیم، برای من مایه افتخار است؛ این ورزشگاه نور امید و انگیزه‌ای برای جوانان خوزستان و ایران است تا بتوانند در آن بازی کنند.

قطبی تصریح کرد: شاید بعضی مواقع نتیجه‌هایی که می‌خواهیم به دست نمی‌آید اما به راه‌مان شک نمی‌کنیم و این تیم خیلی زود به هدف‌هایی که می‌خواهد، می‌رسد. با این استادیوم و بازیکنانی که قرار است پرورش دهیم به سطح بین‌المللی می‌رسیم. مردم باید روش بازی را مدنظر قرار دهند و خیلی زود قضاوت نکنند، اگر چه ما همیشه نتیجه را می‌بینیم و مطمئناً یکی از بهترین تیم‌های آسیا در مجموعه فولاد ساخته خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که پس از باخت‌های اخیر چه تدابیر روحی را برای تیمش اندیشیده است، تصریح کرد: فکر کنم باید درباره گذشته صحبت کنیم. تیمی که من چهارمین مربی‌اش هستم که از ۶ بازی برده، سه دیدارش با هدایت من بوده و این‌ها نتایج بدی نیست اما قضاوت‌ها هم همیشه عادلانه نبوده است.

قطبی افزود: در پرسپولیس به این نتیجه رسیدم؛ کسانی هستند که می‌خواهند موفق باشیم و کسانی هستند که دوست ندارند موفق باشیم. وقتی نتیجه نگیریم، انتقادها شروع می‌شود. کسانی که فوتبال‌شناس باشند، تیم را می‌بینند. برخی مواقع در بازی‌هایی هستیم که سه موقعیت داریم و گل می‌شود اما در یک دیدار ١٠ موقعیت داریم و توپ‌ها وارد دروازه نمی‌شود. متأسفانه همه می‌خواهیم با انتقادها همدیگر را تضعیف کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان مطرح کرد: مقابل استقلال و سایپا فوتبال خیلی خوبی انجام دادیم اما از موقعیت‌مان استفاده نکردیم، باید از بازیکنانم تشکر کنم که هر روز تلاش می‌کنند که بهتر کار کنند. شک ندارم که فردا در استادیوم جدید بازی بسیار قشنگی انجام می‌دهیم و فولادی‌ها دوست ندارند تیم‌شان بازی مستقیم انجام داده، توپ‌ها را بلند بفرستد و گل‌های اتفاقی بزند. همه دوست دارند فولاد، فوتبال منطقی انجام داده و در فاز دفاعی و حمله نمایش خوبی داشته باشد.

قطبی گفت: من ۳۵ سال تجربه کار دارم. در هفت کشور کار کرده‌ام و می‌دانم کسانی هستند که بخواهند پشتیبانی کرده یا انتقاد کنند، انتقادی که به سوی من باشد را دوست دارم، اما چیزی که مهم است بازیکنان ما و احساسات‌شان است آنها جوان هستند و لازم است که آرامش داشته باشند.

امیر قلعه نوعی سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در کنفرانس خبری قبل از بازی حاضر نشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.