تمرین امروز (پنجشنبه) تیم فوتبال امید در آکادمی ملی فوتبال برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرین تیم فوتبال امید کشورمان برای آماده‌سازی جهت حضور در مرحله نخست مسابقات انتخابی المپیک از ساعت ۱۶:۳۰ امروز (پنجشنبه) در زمین شماره یک آکادمی ملی فوتبال برگزار شد.

* زلاتکو کرانچار در ابتدای این تمرین دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد و سپس برگزاری تمرینات را به دستیارانش سپرد.

* در تمرین امروز تیم امید ۱۸ بازیکن حضور داشتند که سه دروازه‌بان زیر نظر مربی دروازه‌بان‌ها تمرینات اختصاصی را انجام دادند.

* بخش ابتدایی تمرین پس از گرم کردن، کارهای استقامتی و حرکت با توپ بین موانع، تمرینی پر فشار در سه گروه بود. سه گروه پنج نفره سبز، زرد و آبی زیر نظر سهراب بختیاری‌زاده پاسکاری و حرکت با توپ در منطقه‌ای کوچک و تحت فشار را در برنامه داشتند که یک تیم باید در وسط توپگیری می‌کرد و هر تیمی که اشتباه می‌کرد و توپ را از دست می‌داد باید جای خود را با تیم وسط زمین عوض می‌کرد.

* سهراب بختیاری‌زاده، مربی تیم امید با جدیت تمرینات را زیر نظر داشت و بارها با فریاد به بازیکنان تذکر جدی داد که تاکتیک‌های مدنظر را با جدیت دنبال کنند.

* پس از گذشت ۴۰ دقیقه از تمرین بازیکنان به دو گروه آبی و زرد تقسیم شدند که این بخش از تمرین بیشتر انجام پرس و کارهای دفاعی بود. تیم زرد با حضور ۷ نفر که بازیکنانی با وظایفی دفاعی بودند، باید مقابل تیم آبی با حضور ۸ نفر که باید حمله همه جانبه انجام می‌دادند، توپ را گرفته و به سرعت آن را به حمله انتقال دهند. در این بخش از تمرین فقط یک دروازه‌بان حضور داشت و دو دروازه‌بان دیگر تمرینات اختصاصی خود را دنبال کردند.

* در بخش بعدی تمرین دو گروه سبز و آبی به فوتبال درون تیمی پرداختند که به دلیل کمبود بازیکن سهراب بختیاری‌زاده کاور سبز پوشید و پا به توپ شد. همچنین پس از مصدومیت علیرضا آرتا، نیما میرزازاد، یکی از دروازه‌بان‌های تیم با کاور آبی به عنوان بازیکن مهاجم پا به توپ شد.

* پس از گذشت ۱۰ دقیقه از فوتبال درون تیمی امیدها با یک دروازه، زلاتکو کرانچار نکات لازم را به شاگردانش منتقل کرد، دستور ارسال پاس‌های بلند را داد و سپس فوتبال درون تیمی در زمینی بزرگ‌تر و با دو دروازه و حضور در دروازه‌بان برگزار شد. در این تمرین پرس در کارهای دفاعی، همچنان در دستور کار بود.

* تمرین امیدها ساعت ۱۸ با برتری تیم سبزپوش به پایان رسید.

* غایبان تمرین تیم امید که بازیکنان سایپا، تراکتورسازی، پدیده و ذوب‌آهن هستند، از فردا در اردو حاضر خواهند شد و تیم امید از فردا تکمیل می‌شود. همچنین زمین شماره دو آکادمی ملی فوتبال که چمن آن به تازگی مورد بهره‌برداری قرار گرفته است، از روز شنبه در اختیار شاگردان کرانچار خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.