رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه صداوسیما فوتبال را پخش می‌کند اما کسی جرأت نمی‌کند بگوید که "چرا حق پخش را نمی‌دهید که صرف فوتبال شود؟" گفت: شرایط اقتصادی ‌خوب نیست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهدی تاج ظهر امروز در دیدار با فدایی استاندار کرمان با بیان اینکه "هر جا تیم سهمیه‌ای دادیم تیم اوت شده است" اظهار داشت: زیرساخت‌های استان کرمان زمینه وجود یک تیم لیگ برتری را دارد.

وی با ابراز اینکه "از سفر به استان کرمان بسیار خوشحالم و امسال برای سومین مرتبه است که به کرمان سفر می‌کنم" افزود: فوتبال بانوان استان کرمان بسیار خوب است و در سطح کشور نیز از آنها استفاده می‌شود.

رئیس فدراسیون فوتبال رفتن به‌سمت ورزش را تنها راه‌حل رفع گرفتاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی دانست و عنوان کرد: در هفته بیش از یک‌میلیون نفر را به ورزشگاه‌ها می‌آوریم و ۴۰ میلیون نفر نیز در خانه از تلویزیون بیننده فوتبال هستند.

وی با اشاره به اینکه صدا و سیما فوتبال را پخش می‌کند و برنامه‌های خود را پر می‌کند اما کسی جرأت نمی‌کند بگوید که "چرا حق پخش را نمی‌دهید که صرف فوتبال شود؟" گفت: استان کرمان در مجموع در زمینه فوتبال یک تیم برخوردار است.

تاج با بیان اینکه "ارزیابی‌های ما از فوتبال استان مثبت است و اعتقاد داریم که جای یک تیم لیگ برتری در استان کرمان خالی است" تصریح کرد: شرایط اقتصادی کشور شرایط خوبی نیست و یک واقعیت است که باید از هزینه‌های اضافی صرفه‌جویی کرد و تقریباً جلوی اعزام‌های خارج از کشور و غیرضروری را گرفتیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.