رئال مادرید اولین خرید خود را برای فصل آینده انجام داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه مارکا، باشگاه رئال مادرید ادر میلیتائو، مدافع میانی برزیلی تیم فوتبال پورتو را با قراردادی ۶ ساله خرید.

باشگاه رئال مادرید با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که این بازیکن ۲۱ ساله در پایان فصل به جمع شاگردان زین‌الدین زیدان ملحق می‌شود و تا پایان ماه ژوئن سال ۲۰۲۵ با کهکشانی‌ها در این تیم خواهد ماند.

پیش از این هم برخی نشریات از جمله مارکا از قطعی بودن انتقال میلیتائو به رئال مادرید خبر داده بودند اما وجود برخی اختلافات از جمله حق رشدی که باید به تیم سائوپائولو پرداخت می‌شد، باعث تأخیر در توافق نهایی طرفین شد.

غرامت فسخ قرارداد میلیتائو با پورتو ۵۰ میلیون یورو بود، البته در صورتی که رئال مادرید تا ۱۵ جولای امسال اقدام به خرید او می‌کرد. در صورتی که این توافق بعد از این تاریخ صورت می‌گرفت، ۵۰ درصد به این رقم اضافه می‌شد و به ۷۵ میلیون یورو می‌رسد. به همین دلیل باشگاه رئال مادرید پیش از پایان فصل و آغاز بازار نقل و انتقالات تابستانی اقدام به جذب او کرد تا از بالا رفتن قیمتش جلوگیری کند.

میلیتائو در اواسط فصل جاری که اولین فصل حضورش در فوتبال اروپاست، توجه تیم‌های مطرح فوتبال قاره سبز را جلب کرد و پیوستن په‌په مدافع میانی سابق رئال مادرید به پورتو هم راه این بازیکن برزیلی را برای پیوستن به کهکشانی‌ها هموار کرد. او تا این مقطع از فصل ۳۴ بازی برای پورتو انجام داده و به این تیم برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا کمک کرده است.

در همین حال نشریه مارکا نوشته است که با ورود میلیتائو، خسوس وایخو از جمع شاگردان زیزو جدا خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.