یک پیکسوت فوتبال ایران گفت: فوتبال داخلی ما در زمان کی‌روش از بین رفت و فدراسیون فوتبال باید برای انتخاب مربی خارجی تیم ملی جند ماه صبر کند.

به گزارش ایسنا، حسن روشن ظهر سه‌شنبه در حاشیه مراسم تجلیل از پیشکسوتان بیان کرد: خوشحالم در این جمع حضور دارم چندین سال است ما همدیگر را ندیدیم. وزیر ورزش قول داد همه فدراسیون‌ها کمیته پیشکسوتان داشته باشند تا از تجربیات آن‌ها استفاده کنند امیدوارم این امر محقق شود.

او در مورد وضعیت فوتبال کشور گفت: متاسفانه فوتبال داخلی ما در زمان کی‌روش از بین رفت و همه چیز فدای تیم ملی شد. کی‌روش در این هشت سال دوبار با تیم ملی به جام جهانی رفت اما این همه فوتبال ما نیست و باید در ساختار فوتبال کار کنیم. روشن در مورد جایگزین کی‌روش گفت: فکر می‌کنم کی روش باید فوتبال ایران را احیا می‌کرد. ادامه فعالیت در تیم ملی با مربی خارجی جایز نیست به این خاطر که تمام مربیان خارجی در حال حاضر در لیگ‌های اروپایی مشغول فعالیت هستند. به نظرم فدراسیون باید چند ماه دیگر صبر کند تا وضعیت مربیان مشخص شود.

او در مورد وضعیت استقلال نیز تاکید کرد: بازی‌های استقلال را نگاه نمی‌کنم. اگر بازی‌های این تیم را نگاه کنم آن وقت مجبورم در مورد استقلال اظهار نظر کنم و ممکن است دوستان ناراحت شوند. مدیرعامل و هیأت مدیره استقلال زمانی که به این باشگاه می‌آیند خوب وارد می‌شوند اما نمی‌دانم چرا بعد از آن تصمیمات خوبی نمی‌گیرند. شاید مقصر میز ریاست است. متاسفانه دلال‌ها در استقلال و پرسپولیس حاکم هستند و به همین دلیل این دو تیم خیلی شرایط خوبی ندارند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳۲ )