محسن خلیلی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید که هواداران این تیم به دنبال استفاده تلویزیون از پرسپولیس تهران، به حق آزرده شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محسن خلیلی به دنبال اعلام برنامه بازی پرسپولیس - پاختاکور و استفاده شبکه سوم سیما از لفظ «پرسپولیس تهران» به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: متأسفیم که درست در آستانه بازی بین‌المللی ما وقتی که قرار است به عنوان نماینده‌ای از فوتبال ایران در رقابت‌ها حضور پیدا کنیم، شاهد آن هستیم که چنین اتفاقاتی روی می‌دهد و به جای عبارت «پرسپولیس» یا «پرسپولیس ایران» شاهد محدود کردن عظمت این تیم و سرمایه بزرگ با به کارگیری عبارت «پرسپولیس تهران» است. امری که هواداران ما را از تهران تا سراسر کشور آزرده کرده است. باشگاه پرسپولیس به طور قطع این مسئله را با جدیت پیگیری می‌کند.

وی ادامه داد: باشگاه پرسپولیس افتخار دارد در تمام شهرها و روستاهای این مرز و بوم، در میان تمام اقوام و اقشار طرفداران متعصب و عاشق دارد. پرسپولیس به تمام ایران و به یک یک این هواداران تعلق دارد و جایز نیست که با چنین اقداماتی، این حق و عشق را نادیده بگیرند. بی‌تردید این اقدام هم ظلم به پرسپولیس است و هم ظلم به بخش اعظمی از مردم ایران که به راحتی با به کارگیری یک عبارت نادرست، نادیده انگاشته می‌شوند، در حالی که نمی‌توان وجود آنها را به عنوان ترکیب جمعیتی کشور رد کرد.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: باشگاه پرسپولیس با وجود این رویداد در آستانه یک بازی بین‌المللی، فرض را بر سهوی بودن این اتفاق می‌گذارد و انتظار دارد، ضمن آنکه از هواداران پرسپولیس عذرخواهی می‌شود، با درایتی که از سوی صدا و سیما صورت می‌گیرد از تکرار آن در شبکه‌های رادیو و تلویزیون جلوگیری شود.

خلیلی یادآور شد: همه می‌دانیم که برای پرسپولیس چه شرایط سختی وجود دارد. در این شرایط انتظار نداریم که با ما مهربان باشند و فقط می‌خواهیم نسبت به این تیم بزرگ که با هوادارانش، مایه افتخار ورزش و فوتبال ایران است، بی‌مهری نشود. هواداران به حق آزرده هستند و تأکید می‌‎کنیم، پرسپولیس با این حجم از مخاطبان و جایگاه اجتماعی که دارد یک سرمایه اجتماعی و ورزشی بزرگ برای تمام کشور است که نباید آن را تخریب کرد. در این مورد نیز، در صورت ادامه استفاده از عبارات نادرست که شأن و جایگاه پرسپولیس و هواداران را نادیده بگیرد، ناچار خواهیم بود به خواست هواداران‌مان و به احترام آنها از هرگونه صحبت و گفت‌وگو با دوربین‌های تلویزیونی خودداری کنیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۹ )