معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا به ویدئویی که فرهاد مجیدی از مواجهه اش با پلیس در بزرگراه منتشر کرده واکنش نشان داد و تاکید کرد که قانون برای همه افراد یکسان اجرا می‌شود.

سرهنگ عین الله جهانی در گفت وگو با ایسنا درباره انتشار ویدئویی که فرهادمجیدی، بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال از مواجهه اش با پلیس در اینستاگرامش منتشر کرده است، گفت: به دنبال اطلاع از انتشار این پست اینستاگرامی با افسر مربوطه تماس گرفته و پیگیر موضوع شدم که مشخص شد حوالی ساعت ۲ بامداد امروز، مأموران گشت پلیس راهور در بزرگراه شهید مدرس متوجه سرعت غیرمجاز یکدستگاه سواری هیوندا توسان شده و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی با بیان اینکه این خودرو با سرعت ۱۳۰ کیلومتر بر ساعت در بزرگراه مدرس درحال حرکت بود، گفت: این درحالی است که سرعت مجاز در بزرگراه مدرس ۸۰ کیلومتر در ساعت است که در همین راستا نیز مأمور راهور از راننده هیوندا درخواست مدارک شناسایی کرد، اما راننده این خودرو که مشخص شد فرهاد مجیدی از بازیکنان فوتبال کشورمان است، ادعا کرد که هیچیک از مدارک شناسایی خود اعم از بیمه نامه، گواهینامه، کارت ماشین و… را همراه ندارد.

معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه برابر قانون مأمور پلیس راهور از راننده درخواست کرده تا در دستگاه تست سلامت فوت کند، اظهارکرد: متأسفانه آقای مجیدی از پذیرش درخواست مأمور پلیس راهور خودداری کرده و به این دلیل که فوتبالیست مطرحی است این کار را انجام نمی‌دهد و شروع به فیلم گرفتن از مأمور پلیس راهنمایی و رانندگی کرده است.

جهانی با تاکید بر اینکه همه در برابر قانون برابرند، گفت: برابر قانون اگر فردی با سرعت غیرمجاز رانندگی کرده و مدارکی هم همراه نداشته باشد، پلیس می‌تواند نسبت به انجام تست الکل از وی اقدام کند.

وی با بیان اینکه در نهایت خودروی توسان به دلیل سرعت غیرمجاز توقیف و به پارکینگ منتقل شد، گفت: در بررسی‌هایی که انجام دادیم، مأمور راهنمایی و رانندگی هیچ تخلفی نداشت و برابر قانون رفتار کرده است، انتظار ما از چهره‌های شناخته شده‌ای همچون آقای فرهاد مجیدی نیز این است که همانطور که در ورزش الگویی ورزشی برای شهروندان هستند در قانونگرایی و عمل به مقررات نیز چنین جایگاهی را برای خود قائل باشند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳۰ )