«با وجود علاقه قلبی برانکو برای رسیدن به نیمکت تیم ملی ایران، او در مذاکرات پنهانی با مهدی تاج فرد دیگری را برای نیمکت پیشنهاد داده است. یک فرد آگاه فاش کرد در مذاکراتی که بین دو طرف صورت گرفته، مهدی تاج از برانکو درباره شرایطش سوال کرده که این مربی در پاسخ به مهدی تاج گفته: «من کارم را در فوتبال ایران کرده‌ام. به نظر من می‌توانید سراغ مربی جوان‌تری بروید.» رئیس فدراسیون هم به برانکو گفته شما چه کسی را پیشنهاد می‌کنید که برانکو در جواب گفته: «یکی مثل زلاتکو دالیچ.»

به گزارش ایسنا، روزنامه خبرورزشی نوشت: «نیمکت تیم ملی خالی است و خیلی‌ها تصور می‌کنند این جای خالی با «برانکو ایوانکوویچ» پر می‌شود.

از حالا شایعات درباره حضور سرمربی پرسپولیس در تیم ملی داغ شده است. برانکو هم در تازه‌ترین مصاحبه خود وقتی با این سوال روبه‌رو شد که آیا ممکن است مربی تیم ملی شود، بدون این که مکثی کند، گفت: «مشخص نیست سه ماه دیگر چه رخ می‌دهد.» این یعنی او ماجرای پیوستنش به تیم ملی را تکذیب نکرد.

آنها که این روزها به برانکو نزدیک هستند می‌دانند او چه علاقه‌ای برای رسیدن به نیمکت ایران دارد. برانکو همراه با پرسپولیس به افتخارات لازم رسید و حتی توانست قرمزها را به فینال آسیا ببرد. بنابراین او شاید در تصوراتش این‌طور فکر می‌کند که مأموریت دیگری در پرسپولیس ندارد اما در این بین یک ابهام وجود دارد. با وجود علاقه قلبی برانکو برای رسیدن به نیمکت تیم ملی ایران، او در مذاکرات پنهانی با مهدی تاج فرد دیگری را برای نیمکت پیشنهاد داده است. یک فرد آگاه فاش کرد در مذاکراتی که بین دو طرف صورت گرفته، مهدی تاج از برانکو درباره شرایطش سوال کرده که این مربی در پاسخ به مهدی تاج گفته: «من کارم را در فوتبال ایران کرده‌ام. به نظر من می‌توانید سراغ مربی جوان‌تری بروید.» رئیس فدراسیون هم به برانکو گفته شما چه کسی را پیشنهاد می‌کنید که برانکو در جواب گفته: «یکی مثل زلاتکو دالیچ.»

در ادامه تاج از برانکو خواسته اگر می‌تواند واسطه این انتقال شود. او هم قبول می‌کند. گفته می‌شود سفر یک روزه برانکو به دوبی به همین دلیل بود. سرمربی قرمزها اخیراً بدون هیچ توضیحی به این سفر رفت و زود هم برگشت. آن فرد آگاه فاش کرد برانکو در واقع به دوبی رفت تا با زلاتکو دالیچ دیدار و گفت‌وگو داشته باشد. پیش از این برانکو یک بار دیگر هم با دالیچ مذاکره کرده بود. او اعلام کرد با توجه به درخواستی که وجود داشت با دالیچ درباره حضور در تیم ملی حرف زد. آن روزها هنوز کی‌روش سرمربی تیم ملی بود و فدراسیون فوتبال هم قویاً چنین خواسته‌ای را تکذیب کرد. رسانه‌ها هم اعلام کردند احتمالاً برانکو با خواسته وزیر ورزش این مذاکرات را انجام داده است. حالا دوباره نام او مطرح شده است. نکته اینجاست که خود برانکو هم دوست دارد سرمربی تیم ملی شود ولی چرا باید پیشنهاد اولیه تاج را رد کند؟ آیا ممکن است رقم دالیچ آن قدر بالا باشد که توپ دوباره به زمین برانکو بیفتد؟»

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۵۰ )