لوچانو اسپالتی مهار برخی از بازیکنان تیم فوتبال فیورنتینا را دشوار می‌داند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوچانو اسپالتی در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل فیورنتینا در هفته جاری رقابت‌های سری A ایتالیا از راهکارهای برتری بر رقیب سخن گفت. سرمربی تیم فوتبال اینتر در این باره اظهار داشت: متوقف کردن موریل آسان نیست، بنابراین برای مقابله با او باید تلاش بیشتری داشته باشیم. اگر موریل در موقعیت نفر به نفر قرار بگیرد و فضا داشته باشد تقریبا بعید است خطرساز نشود. بدون ترس به فلورانس می‌رویم چون در فرم خوبی هستیم.

وی افزود: امیدوارم به زودی ایکاردی و کیتا را در ترکیب خود داشته باشیم. برای باشگاهی مثل اینتر غیرقابل قبول است که فقط به یک بازیکن متکی باشد. این باشگاه هرگز به بازیکنی خاص وابسته نبوده و اگر اینطور بود، قطعا جایگاه کنونی را در سطح اول اروپا نداشت. بازیکنان دیگری هم هستند که می‌توانند برای اینتر تفاوت را رقم بزنند.

اسپالتی در ادامه افزود: تیم به وضوح در بازی‌های اخیر عملکرد بهتری داشته و آن عواملی که در کار تیم خلل ایجاد کرده بودند از بین رفته‌اند. باید به روند پیروزی‌ها ادامه بدهیم. هنوز چه از نظر فردی و چه از نظر گروهی باید بهتر شویم و پیشرفت کنیم. کمبود بازیکنان در دسترس برای خط حمله، اخیرا ما را محدود کرده و امیدواریم به زودی گزینه‌های بیشتری برای استفاده از ترکیب چرخشی در اختیار داشته باشیم. مارتینس بازیکن باهوشی است. وقتی گل می‌زند به شدت احساساتی می‌شود و می‌خواهد بقیه را در احساسات خود شریک کند. پولیتانو قابلیت بازی به عنوان مهاجم نوک را دارد و در ساسولو در این پست به میدان رفته است. فرم فعلی پریشیچ از ذهنیت قوی و واکنش ذاتی او ناشی می‌شود. به بازی با فیورنتینا خوشبین هستم چون در فرم خوبی قرار داریم و از سوی دیگر بابت نزدیک شدن رقبا به ما نگران نیستم چون از قبل هم انتظار داشتیم آن‌ها، اینتر را به دردسر بیندازند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.