بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید که این تیم با شرایط کنونی در آینده دچار مشکل خواهد شد.

ضیاء عربشاهی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم, درباره تساوی بدون گل تیم فوتبال پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته نوزدهم لیگ برتر, اظهار داشت: پرسپولیس ناهماهنگ است و بازیکنان جدید هنوز در تیم جا نیفتاده‌اند. پرسپولیس شرایط نیم فصل اول را هنوز ندارد, درست است که تیم در نیم فصل اول نیمکت ضعیفی داشت اما نفراتی که داخل زمین حضور داشتند, کاملاً باهم هماهنگ بودند, ولی این شرایط در نیم فصل دوم با اضافه شدن چند بازیکن هنوز تکرار نشده است.

وی افزود: بازیکنان خوب و بزرگی مثل مهدی ترابی, سروش رفیعی و مهدی شیری به تیم آمده‌اند اما هنوز پرسپولیس از لحاظ کار تیمی به شرایط آرمانی نرسیده است. این ناهماهنگی باعث شده تیم دچار مشکل شود و برای همین نمی‌توانیم بازی جذابی از پرسپولیس ببینیم.

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: کار تیمی و هماهنگی در پرسپولیس هنوز شکل نگرفته است. در خط جلو نفر به اندازه نداریم, آن هم در حالی که وقتی پرسپولیس به فینال آسیا راه پیدا کرد, ۳۰ درصد این موفقیت بابت حضور بازیکنی مثل گادوین منشا در ترکیب بود اما الان بازیکنی با خصوصیات منشا در پرسپولیس نداریم, بازیکنی که خوب موقعیت‌سازی و دیگر بازیکنان را تغذیه کند.

عربشاهی افزود: در حال حاضر بازیکن تکنیکی خوبی مانند سروش رفیعی در ترکیب هستند اما این بازیکنان پاس دادن بلد نیستند. در گذشته بازیکنانی مانند مسلمان و احمدزاده در پرسپولیس حضور داشتند که با پاس‌های خوب‌شان تیم را صاحب موقعیت می‌کردند اما در حال حاضر ما کسی را در کنار علیپور نداریم. نمی‌خواهم برانکو را بکوبم اما بازیکن کروات جدید در اندازه پرسپولیس نیست, البته ممکن است آمادگی و هماهنگی او با تیم زمان ببرد اما شما عملکرد بودیمیر را در بازی قبل نگاه کنید, او انگار اصلاٌ در زمین نبود و یکبار هم صاحب موقعیت نشد.

وی با بیان اینکه با این وضعیت کار پرسپولیس خیلی سخت خواهد شد, یادآور شد: در استقلال منشا را ببینید که چطور دارد خودش را با تیم وفق می‌دهد. بازیکن حرفه‌ای که پول حرفه‌ای می‌گیرد باید خیلی سریع خودش را با تیم هماهنگ کند. منشا در دو بازی اول دقایقی برای استقلال به میدان رفت اما می‌بینید که او در بازی سوم به خوبی بازی می‌کند. این شرایط برای پاتوسی دیگر بازیکن خارجی استقلال هم صدق می‌‌کند و او هم خیلی خوب دارد خودش را با تیم وفق می‌دهد.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: پدیده, تراکتورسازی, استقلال و سپاهان تیم‌های خیلی خوب و خطرناکی دارند. نگاه نکنید استقلال چند امتیاز عقب است، این تیم نفرات خیلی خوبی دارد و برای قهرمانی حرکت می‌کند. با این حال پرسپولیس اگر بخواهد به همین شکل ادامه دهد, ضرر خواهد کرد و دچار مشکل خواهد شد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )