مهرداد عبدی، هافبک تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: برد مهمی را برابر فولاد خوزستان که شکست دادنش کار هر تیمی نیست، کسب کردیم.

مهرداد عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با اشاره به برد نساجی برابر فولاد خوزستان گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم. البته ما در ۱۰ دقیقه اول نمایش خوبی نداشتیم، ولی در ادامه وضعیت‌مان بهتر شد. ما در نیمه اول گل زدیم، در نیمه دوم هم عملکرد بسیار خوبی داشتیم و باز هم دروازه حریف را باز کردیم. با توجه به شرایطی که داشتیم، حتماً باید این بازی را می‌بردیم و برد باارزشی برابر فولاد به دست آوردیم.

وی همچنین خاطر نشان کرد: فولاد واقعاً تیم پرقدرت و قابل احترامی است. فولادی‌ها از زمانی که افشین قطبی هدایت این تیم را بر عهده گرفت، شکستی نداشتند و چند بازیکن جدید هم جذب کردند. فولاد تیم‌هایی مثل پرسپولیس و تراکتورسازی را شکست داده بود. شکست دادن آنها کار هر تیمی نیست، اما خدا را شکر ما موفق به انجام این کار شدیم و برد مهمی را به دست آوردیم. امیدوارم این روند را ادامه دهیم.

هافبک تیم فوتبال نساجی مازندران که در این بازی گل اول تیمش را به ثمر رساند، همچنین تصریح کرد: بنا به دلایلی شخصی خیلی خوشحالم که این گل را زدم و در برد تیمم تأثیرگذار بودم. این دومین گلی بود که در لیگ برتر برای نساجی زدم و واقعاً خوشحالم. این کمترین کاری بود که برای تیم و هواداران متعصب نساجی انجام دادم. گلم را هم به پدر و ماردم تقدیم می‌کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.