پیشکسوت آبی پوشان گفت: چهره تیم ذوب آهن نسبت به ابتدای فصل به کلی تغییر کرده و تیم بهتری شده اما استقلال توان شکست دادن آن را دارد.

محمد نوری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اضافه شدن منشا، پاتوسی و ایسما به جمع آبی پوشان بر قدرت تهاجمی این تیم افزوده و حالا استقلال تبدیل به تیمی غیر قابل مهار در لیگ برتر است.

وی اضافه کرد: البته این را بگویم که ذوب آهن هم تغییرات خوبی داشته و چهره کنونی این تیم با چهر ابتدای فصل آن اصلا قابل قیاس نیست. با دو بازی خوبی که آنها در پلی آف آسیا انجام دادند و حریفان خود را شکست دادند مشخص کردند می‌توانند هر تیمی در لیگ برتر را آزار دهند.

پیشکسوت آبی پوشان در ادامه بیان داشت: از نظر من استقلال قدرتمند تر از حریفش است و توان شکست دادن ذوب آهن را دارد.

نوری خاطرنشان ساخت: نبرد اصلی در این بازی بین هافبکهای دو تیم است و خط میانی هر تیمی که نبض بازی را در دست بگیرد شانس آن تیم برای پیروزی بیشتر خواهد شد.

وی با اشاره به حضور علیرضا منصوریان در نیمکت روبروی استقلال گفت: این اتفاق عجیبی در فوتبال نیست و منصوریان هم از خانواده استقلال جدا نیست. او سالها بعنوان بازیکن و مربی برای این تیم زحمت کشیده اما حالا ناچار است به تیم ذوب آهن متعهد باشد. این اتفاق در فوتبال کاملا عادی است و هزاران بازیکن و مربی در گذشته روبروی تیم سابق شان قرار گرفته‌اند و در آینده هم قرار خواهند گرفت.

مدافع پیشین آبی پوشان گفت: منصوریان نه اولین نفری در فوتبال است که مقابل تیم سابقش قرار می گیرد و نه آخرین نفر خواهد بود. دامن زدن به این موضوع و ایجاد حساسیت تنها به تولید حاشیه‌ برای این بازی کمک می‌کند.

نوری در خاتمه خطاب به هواداران استقلال تاکید کرد: علیرغم این که این بازی وسط هفته است و ساعت آن هم چندان مناسب نیست، اما هواداران باید رنج حضور در ورزشگاه آزادی را به تن خریده و به حمایت از تیم شان به ورزشگاه بیایند. قطعا حضور آنها در ورزشگاه در روحیه و انگیزه بازیکنان تاثیر مستقیم خواهد داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.