کریم بوستانی سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: ما رئال مادرید نیستیم که مشکل گل زدن نداشته باشد و باید از موقعیت‌ها استفاده کنیم.

کریم بوستانی در مصاحبه با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در واکنش به صحبت‌های پائولو سرجیو سرمربی صنعت‌نفت که بعد از بازی، بابت داوری و اعلام دو ضربه پنالتی به سود صنعت نفت به شدت ناراحت بود، گفت: نمی‌دانم سرجیو از چه چیزی ناراحت بود ولی معتقدم داوری این مسابقه مشکل خاصی نداشت. به اعتقاد من که پنالتی اول در دقیقه یک کاملا درست بود و حتی بازیکن حریف باید اخراج می‌شد. در پنالتی دوم هم شاید برخی نظر دیگری داشته باشند ولی داور وسط و داوری که پشت دروازه قرار داشت، با یکدیگر صحبت کردند و در نهایت آن صحنه منجر به اعلام پنالتی شد.

وی تاکید کرد: در این بازی ۳ موقعیت تک به تک از دست دادیم که این به‌خاطر جوان بودن بازیکنان و بی‌تجربگی آنها بود، ضمن اینکه ۵ بازیکن را هم در اختیار نداشتیم. ما رئال مادرید نیستیم که مشکل گل زدن نداشته باشد و باید از موقعیت‌ها استفاده کنیم. وقتی فرصتی به دست می‌آید باید به بهترین شکل از آنها استفاده کنیم.

بوستانی با اشاره به بازی بعدی برابر سپیدرود عنوان کرد: این یک بازی مهم برای هر دو تیم است. برای اینکه خودمان را به تیم‌های بالایی نزدیک کنیم، باید این بازی را ببریم. در واقع این یک مسابقه ۶ امتیازی است که امیدوارم نتیجه لازم را بگیریم.

سرمربی استقلال خوزستان در رابطه با اینکه خیلی‌ها معتقدند سقوط استقلال خوزستان قطعی است، گفت: کار سختی داریم و اگر این بازی را می‌بردیم شرایط خیلی بهتر می‌شد. با این حال بچه‌های ما هرگز ناامید نمی‌شوند، تا آخرین هفته تلاش می‌کنیم تا در لیگ برتر بمانیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.