سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: درباره بازی با تراکتورسازی نمی توانم چیز خاصی بگویم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دایی در نشست خبری پیش از بازی سایپا با تراکتورسازی که بعدازظهر امروز در سازمان لیگ برگزار شد، گفت: نمی توانم چیز خاصی درباره بازی بگویم. چهار روز است تمرین نداریم.

وی گفت: درباره تراکتورسازی باید بگویم یک تیم پرطرفدار و ریشه دار است و کل آذربایجان آنرا دوست دارند. امسال هم خیلی هزینه کرده اند. آنها بازیکنان بزرگی را به خدمت گرفته اند.

سرمربی سایپا درباره اینکه از تیمش در بازی های آسیایی حمایت نشد، گفت: باید از بازیکنانم تشکر کنم که دست خالی مقابل عالی بازی کردند. زیاد ناراحت نشدم. هرچه در توان بود در آن بازی گذاشتند. یک مقدار هم بدشانس بودیم که دقیقه ۸۵ توپمان به تیر خورد و دو دقیقه بعد گل خوردیم.

وی ادامه داد: شما ببینید ما چطور به قطر رفتیم. اولین سفری بود که تا یک ساعت به پرواز هنوز پول آژانس هواپیمایی تهیه نشده بود. امکانش بود پرواز کنسل شود. تنها سفری بود که یک دلار هم به جیب بچه ها ندادند. خنده دار است. مگر می شود؟ اینرا مقایسه کنید چطور رفتیم و چطور بازی کردیم. باز هم به غیرت بازیکنان ما که بعضی هایشان اولین سفر خارجی شان بود.

دایی تصریح کرد: مشکلات زیادی داریم. برای حل مشکلات چهار روز تمرین نکرده ایم. آقای درویش مدیرعامل باشگاه هم استعفا داد چون دید نمی توانست کمک کند. سایپا با این عظمت را همه فکر می کنند چه خبر است ولی کارخانه خیلی وقت است درویش را تنها گذاشته است. او سال گذشته هم تنها بود.

ادامه دارد...

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.