شهرداری سیرجان پس از ساعت‌ها معطلی بیرون ورزشگاه رسالت، مقابل تیم آذرخش تهران بازی خود را برگزار کرد و به برتری دست یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال بانوان امروز (جمعه) با برگزاری پنج دیدار برگزار شد. در رقابت‌های امروز و در حساس‌ترین دیدار هفته، دو تیم شهرداری بم و ذوب‌آهن به مصاف هم رفتند که در این بازی بمی‌ها با نتیجه ۴ بر یک از سد ذوب‌آهن گذشت. در دیگر بازی‌ امروز سپاهان با نتیجه ۱۱ بر صفر سپیدار قائمشهر را از پیش‌رو برداشت.

درحالی که قرار بود دیدار تیم‌های آذرخش تهران و شهرداری سیرجان ساعت ۱۰ صبح در ورزشگاه اکباتان برگزار شود، شب قبل از بازی در تماسی از سوی تیم میهمان با شهرداری سیرجان از آنها خواسته شد تا بازی در ورزشگاه رسالت و ساعت ۱۲ آغاز شود.

مسئولان سیرجان درخواست تیم آذرخش را پذیرفتند و بازیکنان تیم سیرجان از ساعت ۱۱ مقابل ورزشگاه برای انجام بازی حضور پیدا کردند، اما متوجه شدند هماهنگی برای این بازی صورت نگرفته است. مسئولان ورزشگاه رسالت با استناد به این موضوع که هماهنگی لازم برای برگزاری این بازی صورت نگرفته است، به بازیکنان اجازه ورود به زمین را ندادند. به همین دلیل در روز سرد زمستانی بازیکنان دو تیم شهرداری سیرجان و آذرخش تهران ساعاتی کنار خیابان معطل ماندند تا برای بازی بتوانند وارد ورزشگاه شوند.

ایزدی سرپرست تیم فوتبال شهرداری سیرجان با تأیید این مطلب گفت: از ۱۱ تا ۱۳:۳۰ کنار خیابان بودیم، اما مسئول حراست حتی اجازه نداد وارد زمین شویم. هیچکس پاسخگو نبود تا اینکه ساعت ۱۴ اجازه بازی دادند. پس از ورود به زمین نیز به دلیل آماده نبودن تورهای دروازه بازهم مدتی در زمین زمان صرف شد تا شرایط آماده شود.

در پایان این دیدار تیم شهرداری سیرجان با نتیجه ۱۳ برصفر آذرخش تهران را شکست داد.

نتایچ کامل هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال بانوان به شرح زیر است:

شهرداری بم ۴ - ذوب‌آهن یک راه‌یاب ملل ۲ - پالایش گاز ایلام یک ملوان بندر انزلی ۵ - خلیج فارس شیراز صفر سپاهان ۱۱ - سپیدار قائمشهر صفر آذرخش صفر - شهرداری سیرجان ۱۳

پارس جنوبی بوشهر از دیدار با همیاری ارومیه انصراف داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.