اسماعیل تقی‌پور، سرمربی تیم فوتسال مس سونگون اعتقاد دارد توقف بازی در جریان دیدار تیمش مقابل سوهان محمد سیما،‌ به نفع حریف بوده است.

اسماعیل تقی‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره پیروزی تیم مس سونگون در مجموع دو دیدار رفت و برگشت مقابل سوهان محمدسیما و صعود این تیم به فینال مسابقات لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: بازی خوبی بود، ما بازی را خوب شروع کردیم و از حریف‌مان هم سه گل پیش افتادیم،‌ اما تیم محمدسیما پنج شش دقیقه بازی را نگه داشت که این به نفع آنها شد. بازیکنان ما پس از اینکه سه گل از حریف پیش افتادیم، فکر کردند کار تمام شده است و همین بازی را برای ما سخت کرد.

وی در مورد توقف چند دقیقه‌ای این دیدار به دلیل اعتراض تیم سوهان محمدسیما تصریح کرد: هیچ مشکل خاصی نبود و فقط به خاطر یک خطای وسط زمین بازی را نگه داشتند. این حربه‌ای بود که حریف از آن استفاده کرد تا تیمش استراحت کند که اتفاقاً مثمرثمر هم بود و نتیجه گرفتند، چون بسیار خسته بودند و بعد از آن توقف، توانستند دوباره به بازی برگردند. ضمن اینکه ما هم در نیمه دوم به دو سه بازیکن‌مان استراحت دادیم و کمی هم در کار دفاعی اشتباه داشتیم و همین باعث شد بازی به تساوی کشیده شود. در هر صورت خدا را شکر به فینال صعود کردیم و برای این مسابقه هم برنامه‌ ویژه‌ای داریم.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در واکنش به ادعای باشگاه سوهان محمد سیما در مورد توهین هواداران مسی به این تیم گفت: ما تبریزی‌ها اصلاً چنین کارهایی بلد نیستیم. شما نگاه کنید ما در این فصل دو مرتبه به قم سفر کردیم و هر بار از اول تا آخر بازی به ما ناسزا گفتند. در آخر هم دیدید که فرهاد فخیم همان‌جا محروم شد، اما در این بازی اصلاً اتفاقی نیفتاد.

تقی‌پور در مورد دیدار فینال مقابل گیتی پسند اصفهان نیز یادآور شد: ان‌شاءالله یک بازی خوب را بین دو تیم شاهد باشیم، پیش‌بینی همه کارشناسان این بود که این دو تیم به فینال می‌رسند و همین اتفاق هم رقم خورد. گیتی پسند و مس دو باشگاه بزرگ فوتسال هستند و ترکیب تیم ملی را هم تشکیل می‌دهند. امیدوارم بازی این دو تیم تماشاگرپسند و واقعاً فینال‌گونه باشد. من صددرصد به قهرمانی تیمم امیدوارم، چون هدف‌مان از ابتدا همین بود. تا الان خدا به ما کمک کرده و به این مرحله رسیده‌ایم و از این به بعد هم مطمئنم دست خدا بالای سرمان خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.