رضا لک، سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان از عدم صدور آرای انضباطی در مورد اتفاقات دیدار رفت این تیم برابر حفاری اهواز انتقاد کرد.

رضا لک در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،‌ درباره برتری ۵ بر صفر تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان مقابل حفاری اهواز و صعود این تیم به فینال لیگ برتر اظهار داشت: بازی سختی بود و به بچه‌ها گفتم حفاری با سه دیدار قبلی متفاوت خواهد بود. استراتژی این تیم روی دفاع پُرفشار و استفاده از ضدحملات بود و با بازیکنان تکنیکی و خوبی که دارد، در این بخش خطرناک است.

وی ادامه داد: گل اول باعث شد فشار از دوش بچه‌ها برداشته شود. با صحبت‌هایی که داشتیم و تغییراتی که ایجاد کردیم، در نیمه دوم گل‌های بیشتری زدیم و در همه بخش‌ها بازی را کنترل کردیم. خوشبختانه توانستیم به احساسات خود غلبه کنیم و آنچه را که تمرین کرده بودیم، در زمین اجرا کردیم. سخت است که موقعیت‌های کمی در اختیار حفاری قرار دهیم و فکر می‌کنم با تجربه و تمرکز بازیکنان توانستیم این تیم را شکست دهیم.

سرمربی گیتی‌پسند در مورد گلایه‌های داودی‌نژاد سرمربی حفاری از جو حاکم بر سالن پیروزی اصفهان تصریح کرد: شاهد یک دیدار فنی بودیم و بازیکنان بازی جوانمردانه به نمایش گذاشتند. در مسابقه‌ای به این حساسی، درگیری‌هایی رخ می‌دهد و ممکن است داور عکس‌العمل نشان دهد. اتفاق خاصی رخ نداد و اگر داودی‌نژاد بازی را دوباره ببیند، متوجه می‌شود که ما بهتر بازی کردیم.

لک درخصوص دیدار فینال تیمش مقابل مس سونگون، با اشاره به سبک متفاوت بازی این تیم نسبت به حفاری گفت: فینال یک بازی متفاوت است. مس تیمی باتجربه است و ملی‌پوشان زیادی دارد. بازیکنان این تیم در تیم ملی کنار بازیکنان ما بازی می‌کنند و شناخت کافی از هم دارند. مسابقه بسیار سختی برای هر دو تیم خواهد بود. بازی با حفاری را فراموش می‌کنیم و روی دیدار با مس سونگون تمرکز خواهیم کرد. امیدوارم همانند گذشته، کارمان را با کیفیت ادامه دهیم و جام را به اصفهان بازگردانیم.

وی درمورد محرومیت خود با اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تصریح کرد: فردا (شنبه) به کمیته انضباطی می‌روم تا ببینم چرا این اتفاق افتاده است. نمی‌دانم دلیل این اتفاق چیست. سایت فدراسیون فوتبال نوشته که من با دو سایت مصاحبه و تخلف کرده‌ام. با یکی از این سایت‌ها که مصاحبه نکردم، در گفت‌وگوی دیگر نیز به کسی توهین نکردم. بازیکنان فوتبال می‌گویند از فلان تیم حمایت می‌شود، اما ندیدیم فدراسیون ورود کند. گفته بودم که ناظر بازی اهواز کفایت لازم را نداشت. آیا این فحش است؟

«چرا کمیته انضباطی درخصوص اتفاقات بازی اهواز فوراً وارد عمل نمی‌شود؟» سرمربی گیتی‌پسند ضمن بیان این جمله خاطرنشان کرد: تیم‌های فوتبال علیه داوران بیانیه می‌دهند یا مصاحبه می‌کنند. چرا آقایان به این مسائل ورود نمی‌کنند؟ نمی‌دانم چه گزارشی به کمیته انضباطی ارسال شده که من و عراقی‌زاده از فعالیت‌های فوتسالی محروم شدیم. درک صدور این رأی در فاصله چند ساعت به بازی سخت است. باید ببینیم این اتفاقات تنها برای ما رخ می‌دهد یا خیر.

لک با بیان اینکه حاشیه‌های فراوانی از روز اول پلی‌آف رخ داد، به تسنیم گفت: در دیدار حفاری برابر سن‌ایچ حاشیه‌های فراوانی اتفاق افتاد، چرا تصمیمی به صورت فوری گرفته نشد؟ لیگ برای حفاری تمام شد و اگر رأیی درخصوص بازی رفت این تیم با ما صادر شود، به فصل بعد موکول خواهد شد. کمیته انضباطی در همه دیدارهای پلی‌آف باید به صورت فوری ورود کند. ما اعتراضاتی به نحوه مدیریت فوتسال و برگزاری پلی‌آف مطرح کردیم، اما همه متوجه شدند این نوع برگزاری پلی‌آف به لیگ برتر آسیب می‌زند.

وی ضمن اشاره به اعتراض‌های خود به برگزاری مسابقات پلی‌آف لیگ برتر عنوان کرد: ما بیش از ۳۰ امتیاز با تیم‌هایی که در پلی‌آف بازی کردیم، فاصله داشتیم، اما دیدارهای ما و آنها رفت و برگشت بود و فرقی میان دو تیم وجود نداشت. ما الان چه فرقی با مس داریم؟ بازی‌های ما پخش مستقیم دارد و همه اتفاقات دیده می‌شود که این اتفاق در بازی‌های خارج از خانه رخ نمی‌دهد. متأسفانه مشکلات را برطرف نمی‌کنند و با حرف حق برخورد می‌کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.