سرمربی تیم فوتبال اینتر می‌گوید که گلزنی مدافع تیمش در لیگ اروپا را از قبل پیش‌بینی کرده و این موضوع را به خود او هم گفته بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوچانو اسپالتی پس از پیروزی خانگی ۴ بر صفر شب گذشته (پنشجنبه) اینتر مقابل راپید‌وین اتریش در دور برگشت از مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا که منجر به صعود نراتزوری شد، به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: شما می‌توانید به رانیو اعتماد کنید. او کسی است که می‌داند چطور باید خودش را مدیریت کند. می‌توانید با رانیو شوخی کنید و نگران آن نباشید که او سوء استفاده کند. من به او گفته بودم که بازی می‌کند و یک گل هم می‌زند. باید اعتراف کنم که من پیش‌بینی کرده بودم که او با یک ضربه سر از کرنر گل می‌زند نه یک شوت والی از روی خط محوطه جریمه.

اسپالتی در پاسخ به این سؤال که آیا غیبت مهاجم جنجالی تیمش مائورو ایکاردی در بازی‌های اخیر اینتر باعث اتحاد بیشتر میان بازیکنان تیم شده است، اظهار داشت: اینکه اینتر در حال پیشرفت بوده صحت دارد. ما الان نسبت به قبل کمتر اشتباه می‌کنیم اما درست نیست که این اتفاق را به عوامل دیگری که در این مقطع زمانی رخ داده‌اند ربط بدهیم. بگذارید این پیشرفت را از زاویه درست نگاه کنیم و آن این است که تیم دارد مزد تلاش‌های فراوان و کاهش اشتباهاتش را می‌گیرد. بهتر است مدام درباره این موضوع (ایکاردی) صحبت نکنید و بگذارید که بازیکنان ما روی کارشان تمرکز کنند.

قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا فردا (شنبه) برگزار می‌شود. آیا تیم خاصی هست که اسپالتی نخواهد در این مرحله اینتر با آن روبه‌رو شود؟ سرمربی سابق رم در این باره عنوان کرد: ۴ یا ۵ تیم هستند که روی کاغذ از سایر تیم‌ها قوی‌ترند اما هر تیمی که مقابل‌مان قرار بگیرد، هدف ما ادامه دادن به حرکت‌‌مان در این مسیر است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.