پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است سرمربی این تیم درباره فرصت دادن به بازیکنان جدید حرف درستی می‌زند.

جواد منافی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص نتایج پرسپولیس در هفته های گذشته رقابت های لیگ برتر گفت: بازیکنان جدید پرسپولیس باعث شده اند تا این تیم سبک نسبتا متفاوتی را در بازی های نیم فصل دوم داشته باشد. فاصله فنی تیم ها هم با توجه به شناخت آنها از همدیگر کم شده است و همین موضوع کار را برای تیم های مدعی همچون پرسپولیس سخت کرده است.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: برانکو ایوانکوویچ درباره آنها بهترین اظهارنظر را کرده است و حرف حق را می زند. بازیکن جدید در هر کجای فوتبال دنیا نیاز به زمان دارد تا خودش را با شرایط تیم وفق دهد. فکر می کنم هرچه از زمان بازی ها بگذرد بازیکنان هم می توانند شرایط بهتری پیدا کنند.

وی درباره بازی بعدی پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان نیز اظهار نظر کرد و گفت: این تیم هم پیشرفت زیادی کرده است. پرسپولیس بازی راحتی ندارد. باید بهترین بازی اش را همیشه انجام دهد تا بتواند خودش را همچنان به عنوان مدعی قهرمانی در بالای جدول نگه دارد.

منافی در پایان با اشاره به تقویم فشرده رقابت ها اظهار داشت: به نظرم مسئولان سازمان لیگ می توانستند برنامه ریزی را طوری انجام دهند که تیم ها قبل از بازی های جام ملت های آسیا بازی های بیشتری را انجام دهند تا دیگر مجبور نشوند در انتهای فصل و فرا رسیدن بازی های های آسیایی تا این حد فشرده بازی کنند. به هر حال پرسپولیس چاره ای جز تبعیت از این برنامه ریزی ندارد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )