سرمربی شاهین شهرداری بوشهر می‌گوید کار انسانی نیست که برخی از همکاران و بازیکنان ما در کنار زمین، با صحبت کردن با داور و تحت الشعاع قرار دادن او، جو ورزشگاه را به کنترل خود در آورند.

عبدالله ویسی سرمربی در گفت‌وگو با ایسنا درباره پیروزی برابر گل‌ریحان البرز در هفته بیست و چهارم لیگ دسته یک فوتبال اظهار کرد: بازی سختی بود. در خانه گل‌ریحان بودیم و با یکی از بهترین تیم‌های لیگ یک بازی داشتیم. به سه امتیاز این بازی نیاز مبرمی داشتیم تا خودمان را در بالای جدول نگه داریم. نیمه اول چند حمله نصفه و نیمه داشتیم که هیچکدام از آن‌ها تبدیل به گل نشد. در نیمه دوم بازی را کنترل کردیم و توانستیم حملات خوبی را داشته باشیم و دو گل جلو افتادیم. در ادامه آن‌ها با یک ضربه کرنر توانستند گل اول تیم خود را رقم بزنند. در ده دقیقه آخر هم توانستیم از پس حملات مستقیمی که انجام دادند، سالم بیرون بیاییم و سه امتیاز مهم را بدست آوریم. به بازیکنانم تبریک می‌گویم. در این بازی خیلی تلاش کردند. امیدوارم این روند برای آن‌ها ادامه داشته باشد.

او همچنین در مورد عملکرد داوری گفت: واقعاً کار انسانی نیست که کنار زمین برخی از همکاران و بازیکنان ما، با صحبت کردن داور و تحت الشعاع قرار دادن داور، جو ورزشگاه را به کنترل خود در آورند. داوران ما، داوران جوانی هستند. باید به آن‌ها احترام گذاشت و اجازه داد که کار خودشان را انجام دهند. من خودم می‌دیدم با یک اوتی که هیچ اتفاقی نمی‌افتد، مربی و کمک‌هایشان و نیمکت تیم منفجر می‌شود. نمی‌شود گفت که داور عالی بود. داور هم اشتباهات خودش را دارد اما این رفتارها که باعث می‌شود بازی از حرفه‌ای‌گری بیرون بیاید که شایسته نیست. به نوعی عادت شده که به داور اعتراض کنیم. من به بازیکنان خود گفتم که این کارها را انجام ندهند.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر در پایان گفت: ما منتظر بودیم تا در رتبه دوم جدول قرار بگیریم. با تمام وجود، امیدوارم تا بازیکنان، مربیان و هواداران اهمیت این مساله را درک کنند. ما تلاش خود را انجام می‌دهیم تا بالای جدول بمانیم و به رقابت‌های لیگ دسته یک صعود کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.