مشهد-سرمربی تیم فوتبال پدیده شهر خودرو گفت: مشکل زمین تمرین باشگاه پدیده حل نشده و ما همچنان در این حوزه کمبود داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل‌محمدی ظهر پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار پدیده شهر خودرو و سپیدرود رشت در مشهد اظهارکرد: سپیدرود با انگیزه زیادی به مصاف پدیده شهر خودرو می‌آید زیرا نیاز به امتیاز این بازی دارد و برای ما نیز هر بازی حکم فینال دارد.

وی افزود:سپیدرود از بازیکنان تهاجمی خوبی دارد و باید آنها را در ضد حملات کنترل کنیم تا از خطر این تیم کم کنیم. درخواست ما این بود که بازی با یک روز تاخیر برگزار شود که موافقت نشد و با این وجود می‌جنگیم و به امتیاز می‌رسیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده شهر خودرو تصریح کرد: در هفته‌های اخیر بازی‌های سختی داشتیم زیرا ۲ بازی با پرسپولیس در آزادی فشار زیادی به تیم وارد کرد. راهی را شروع کرده‌ایم تا فوتبال مشهد صاحب یک باشگاه حرفه‌یی شود و با تلاش همه اعضای باشگاه نتایج خوبی هم تاکنون کسب کرده‌ایم که کسی انتظار نداشت.

گل محمدی با اشاره به قرارگیری پدیده شهر خودرو در میان ۳ تیم ابتدای جدول اظهارکرد: باید انتظارات بر اساس منطق باشد زیرا امکانات و هزینه کرد ما قابل مقایسه با سپاهان، تراکتور و بقیه رقبا نیست و ما حتی برای زمین تمرین مشکل داریم.

وی تاکیدکرد: قیمت ۲ بازیکن تیم‌های بالای جدول لیگ برتر به اندازه کل بودجه باشگاه ماست و با همه این مشکلات تلاش می‌کنیم تا مقابل هواداران روسفید باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.