حیدر سلیمانی معتقد است پنالتی استقلال به دلیل خروج زودتر رحمان احمدی باید تکرار می‌شد.

حیدر سلیمانی پیشکسوت داوری در گفت‌و گو با ایسنا درباره قضاوت حسن اکرمی در دیدار استقلال پارس جنوبی اظهار کرد: او در روزی که سعی می‌کرد خوب بدود و سر صحنه‌ها حاضر باشد اما مهارت‌های کلامی موثر نداشت و اقتدار خوبی در تذکراتش وجود نداشت و مدام بازیکنان به سمت وی با اعتراض می آمدند.

وی درباره صحنه‌های حساس بازی گفت: مدافع پارس جنوبی خطایی روی صیادمنش در دقیقه ٣٠ انجام نداد بلکه صیادمنش با زیرکی از داور پنالتی گرفت. ضربه پنالتی باید تکرار می‌شد. دروازه‌بان و مدافعین پارس مرتکب تخلف شدند. دقیقه ٣٧ در محوطه جریمه پارس مدافع خطایی روی اسماعیلی انجام نداد و دستور داور بر ادامه بازی صحیح بود و کرنر هم نبود که داور به اشتباه کرنر اعلام کرد.

وی افزود: گل پارس جنوبی در دقیقه ٧٩ به درستی از سوی کمک داور دوم مردود اعلام شد و مهاجم پارس در وضعیت آفساید بود. در دقیقه ٨٤ داخل محوطه جریمه استقلال توپ به دست باقری خورد اما پنالتی نبود و دستش در امتداد بدن بود. در نیمه دوم اخطار به منتظری و غفوری به جهت اعتراض به تصمیم داور صحیح بود و متاسفانه بازیکنان ما بیشتر از آنکه روی بازی خودشان متمرکز باشند، به تصمیمات داور توجه می‌کنند و در واقع داوری می‌کنند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )