کاپیتان تیم استقلال گفت: مشکلات مالی استقلال زیاد است اما امیدواریم با همت مسئولین این مشکلات هر چه زودتر برطرف شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمهدی رحمتی پس از پیروزی دو بر صفر تیش برابر پارس جنوبی گفت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و توانستیم به یک برد خوب هم دست پیدا کنیم و امیدوارم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که گفته شده است شما بعد از بازی برابر پارس جنوبی دست به اعتصاب خواهید زد گفت: این را چه کسی به شما گفته است باید شفاف جواب بدهید. هر کسی این صحبت را کرده در حضور جمع نام او را ببر تا من در مورد او صحبت کنم.

کاپیتان تیم استقلال تاکید کرد: همه تیمها مشکلات مالی دارند ما هم از این قاعده مستنثی نیستم اما با صحبت هایی که صورت گرفته امیدواریم هر چه زودتر این مسئله حل شود.

وی افزود:چند روز گذشته و در تمرین تیم ما پژمان منتظری و روزبه چشمی در این خصوص صحبت کردند و صحبت های آنها کاملا به حق بوده است. ما مشکلات زیادی داریم و امیدواریم این مشکلات حل شود اما هیچ کس راجع به اعتصاب صحبتی نکرده است.

رحمتی در ادامه گفت: بازیکنانم زندگی دارند و باید همانند دیگر مردم درآمدی داشته باشند که بتوانند مخارج زندگی خود را پرداخت کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همه بازیکنان استقلال هدفشان موفقیت تیم است و امیدوارم بتوانیم در کنار یکدیگر و با وحدت و همدلی که بین ما وجود دارد دیدارهای بعدی خود را با موفقیت به پایان برسانیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.