رحمان احمدی، دروازه‌بان تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: به داور بازی با استقلال گفتم که در صحنه پنالتی حریف تصمیمش اشتباه بوده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رحمان احمدی پس از شکست ۲ بر صفر تیمش مقابل استقلال، اظهار داشت: آمده بودیم که در این بازی نتیجه لازم را بگیریم، اما گل به خودی زودهنگام در ابتدای بازی شرایط را تغییر داد. روی گل دوم استقلال هم به نظرم داور به اشتباه برای حریف کرنر گرفت.

وی در ادامه افزود: ما در نیمه دوم به دنبال جبران بودیم، البته استقلال هم روی ضدحملات فرصت‌هایی به دست آورد. به‌هرحال نشد که دروازه حریف را باز کنیم. ما امروز می‌توانستیم با یک پیروزی شرایط بهتری در جدول پیدا کنیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال پارس جنوبی جم درباره حضور مدیرعامل باشگاه در رختکن، عنوان کرد: تیم ما مشکل مالی دارد و شب عید هم هست. امیدوارم مسئولان به داد این تیم برسند تا اوضاع بدتر از این نشود. همه از ما توقع دارند و امیدوارم مسئولان به فکر تیم باشند.

احمدی درباره عملکرد خوبش در این بازی گفت: من باید به عنوان دروازه‌بان تیم توپ‌ها را بگیرم. درست است که امروز عملکرد خوبی داشتم، اما در نهایت باختیم و پیروز نشدیم.

وی در پایان درباره عملکرد داور مسابقه گفت: داور در نیمه اول کمی اشتباه داشت. من در دوران فوتبالم خیلی به داوران اعتراض نکردم و امروز هم چیز خاصی نگفتم. فقط به او گفتم که در صحنه پنالتی اشتباه تصمیم گرفته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.