مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: این که گزارشگر بازی اعتقاد دارد صیادمنش با وجود پیوستن به استقلال راه خود را اشتباه رفته، به نظر من قابل هضم نیست و شاید ایشان انتظار داشت وی به تیم دیگری برود تا او خوشش بیاید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پژمان منتظری پس از برتری استقلال مقابل پارس جنوبی، اظهار داشت: بازی بدی نبود و ما نتیجه خوبی به دست آوردیم، قصد نداشتم بعد از پایان مسابقه صحبت کنم اما یک نکاتی را شنیدم که باید در خصوص آن مطالبی را عنوان کنم. ظاهراً گزارشکر مسابقه در مورد بازیکنان استقلال از جمله من در این دیدار نظراتی را عنوان کرده‌اند که صحبت‌های او در مورد من مشکلی ندارد، اما صحبت‌های او در خصوص اللهیار صیادمنش و این که او راه خود را اشتباه می‌رود باید توضیحات کاملتری بدهد.

وی تصریح کرد: چطور گزارشکر مسابقه اعتقاد دارد بازیکنی ۱۷ ساله که به باشگاه بزرگ استقلال پیوسته است راه خود را اشتباه رفته است، شاید ایشان انتظار داشتند صیادمنش به تیم دیگری می‌رفت تا خوششان بیاید. شنیدن این مسائل به هیچ عنوان برای من قابل هضم نیست و امیدوارم دفعه بعد در خصوص استقلال و بازیکنان این تیم به این راحتی نظر ندهند.

مدافع تیم فوتبال استقلال در خصوص اعتراضات خود به اکرمی داور مسابقه عنوان کرد: تمام تلاش من در این دیدار آرام کردن تماشاگران بود، اما احساس کردم باید در برخی صحنه‌ها با داور صحبت کنم که از سوی ایشان نیز با کارت جریمه شدم. باز هم معتقدم نیاز بود که با داور صحبت کنم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )