دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: در دیدار امروز تلاش کردم تا به داور مسابقه کمک کنم اما لحن و نحوه صحبت او با بازیکنان به هیچ عنوان مناسب نبود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهدی رحمتی پس از پیروزی ۲ بر صفر استقلال مقابل پارس جنوبی در خصوص عملکرد حسن اکرمی داور مسابقه، اظهار داشت: پیروزی مقابل پارس جنوبی را خدمت هواداران خوب استقلال تبریک عرض می‌کنم ما تمام تلاش خود را انجام دادیم تا این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذرانیم، که خدا را شکر به این مهم هم رسیدم. اما در خصوص عملکرد داوری اعتقاد دارم هرچه بیشتر در خصوص داوران صحبت کنیم آنها حساس‌تر می‌شوند.

وی تاکید کرد: فکر می‌کنم قبل از بازی به داور گفته بودند به دلیل اعتراضات زیاد بازیکنان در هفته‌های گذشته در این دیدار به اعتراضات عکس‌العمل نشان بدهند. سالیان سال است کاپیتان استقلال هستم و هیچ وقت نیز زیاد اعتراض نکردم، اما طرز برخورد اکرمی در دیدار امروز خوب نبود و نباید با لحن بد با بازیکنان حرف بزند. من اعتقاد دارم اعتراض بازیکنان در هفته‌های اخیر زیاد بوده است.

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: در هفته‌های گذشته به نظر می‌رسید برخی تیم‌ها فکر می‌کردند هرچه با تعداد بازیکن بیشتر به سمت داوران هجوم ببرند قضاوت به نفع آنها خواهد شد. من در دیدار امروز کمک کردم تا شرایط برای داور راحت‌تر باشد اما لحن و نحوه صحبت اکرمی به هیچ عنوان مناسب نبود.

رحمتی در خصوص عملکرد استقلال خاطرنشان کرد: بازی خوبی را مقابل پارس جنوبی انجام دادیم و موقعیت‌های زیادی نیز خلق کردیم، اما متاسفانه نتوانستیم از فرصت‌های خود بهتر استفاده کنیم. ما در مقابل پارس در زدن ضربات آخر کم دقت بودیم. پارس جنوبی نیز پس از این که ۲ بر صفر عقب افتاد تلاش کرد با توپ‌های بلند تیم ما را تحت فشار قرار دهد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که عنوان کرد شنیده می‌شود بازیکنان استقلال قرار است از فردا اعتصاب کنند، عنوان کرد: ابتدا شما عنوان کنید چه کسی این موضوع را مطرح کرده و لطفاً اسم او را به من بگویید تا در این خصوص پاسخ بدهم. شما برای دیده شدن بیشتر حرف در دهان بازیکنان می‌گذارید و حالا بهتر است جلوی تمام خبرنگاران بگویید کسی که این خبر را به شما داده چه کسی بوده تا من نیز پاسخگو باشم.

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در خصوص مشکلات استقلال عنوان کرد: در روزهای گذشته چشمی و منتظری در خصوص مشکلات استقلال صحبت کردند و برخی عنوان کرد چرا رحمتی در این خصوص صحبتی انجام نداده است و کاملا نیز حق داشتند، قرار بود روز گذشته نیز من در این خصوص صحبت کنم اما به خواست سرمربی تیم استقلال جهت حفظ آرامش قبل از دیدار با پارس جنوبی صحبتی نکردم. خدا را شکر از روز گذشته استادیوم نفت به عنوان محل تمرین ما انتخاب شده است و امیدوارم شرایط روز به روز بهتر شود، تا مشکلات ما حل شود. البته پژمان منتظری و روزبه‌چشمی در خصوص مشکلات عین حقیقت را گفتند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.