بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: من فقط یک پست در فضای مجازی گذاشتم و هدفم این بود که درد مردم را بگویم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، وریا غفوری پس از پیروزی ۲ بر صفر تیم استقلال مقابل پارس جنوبی جم اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم پیروز شویم، خود من از بازی راضی نبودم و به نظرم می‌توانستیم بهتر از این باشیم. اما بعد از بازگشت از تبریز فکر می‌کنم نتیجه خوبی کسب کردیم.

وی در مورد از دست دادن پنالتی‌اش نیز تصریح کرد: خراب کردم و دیگر حرفی ندارم. نمی‌دانم چه بگویم اما فکر می‌کنم رحمان احمدی توپ را خوب گرفت.

مدافع تیم فوتبال استقلال در مورد تشویق او از جانب هواداران نیز، یادآور شد: هواداران همیشه به من لطف داشتند و امروز هم همین لطف را در حق‌ من انجام دادند، دست‌شان درد نکند.

غفوری در مورد مطلب منتشر شده از سوی او در فضای مجازی که با واکنش‌های زیادی همراه شد، تصریح کرد: من فقط یک پست در فضای مجازی گذاشتم و هدفم این بود که درد مردم را بگویم. منظورم گرانی و فشار اقتصادی حال حاضر بود. حالا یکسری‌ها بد برداشت کردند یا از این مسئله سوء استفاده کردند. وقتی آدم صف گوشت و مرغ را می‌بیند باید شرمنده باشد. به نظرم شما خبرنگاران هم وظیفه دارید تا بروید و از این صف‌ها گزارش تهیه کنید. هدف من فقط دغدغه اجتماعی بود و هیچ هدف سیاسی نداشتم، چون من ورزشی هستم و هیچ دغدغه سیاسی هم ندارم.

وی در مورد این که گفته می‌شود از سوی حراست وزارت ورزش و جوانان فراخوانده شده است، گفت: چیز خاصی نبود و فقط یک صحبت دوستانه انجام دادیم.

مدافع تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا از او خواسته شده تا دیگر در فضای مجازی مطلبی منتظر نکند، گفت: خیر اینطور نیست اگر اینطور باشد که دیگر آزادی بیان نیست. هر کسی فعالیت‌های خودش را در حوزه خود انجام می‌دهد.

غفوری درباره حمایت افراد مشهور در فضای مجازی از او نیز گفت: همه این افراد لطف دارند، قطعا حمایت آنها به خاطر شخص من نبود و آنها هم به خاطر مردم حمایت کردند.

وی درباره وضعیت زمین تمرین تیم استقلال نیز، خاطرنشان کرد: خدا را شکر الان شرایط بهتر شده و به زمین نفت تهرانسر رفتیم که وضعیت بهتری دارد.

مدافع تیم فوتبال استقلال در مورد داوری این دیدار و اعتراضات بازیکنان استقلال نیز گفت: دیگر نمی‌دانم در مورد داوری چه بگویم، یک هفته تعریف می‌کنیم اما بعدش مانند بازی قبل آن طوری قضاوت می‌کنند. امروز هم فکر می‌کنم داور با ما لج کرده بود.

غفوری در واکنش به این مسئله که هواداران پرسپولیس نیز در هفته گذشته از او در فضای مجازی حمایت کرده بودند، گفت: از همه آنها تشکر می‌کنم، وقتی بحث اجتماعی مطرح می‌شود دیگر پرسپولیس، استقلال و سپاهان معنایی ندارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.