وینفرد شفر، سرمربی تیم فوتبال استقلال انتظار داشته است که تیمش بیش از دو گل به پارس جنوبی جم بزند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، وینفرد شفر پس از برتری ۲ بر صفر شاگردانش مقابل پارس جنوبی جم اظهار داشت: هر روزی که بازی داریم، برای ما مهم است و باید ببریم. امروز حریف بسیار قدرتمندی داشتیم و باید با بیش از صددرصد وجودمان تلاش می‌کردیم. نکته‌ای که فراموش کردیم،‌ زدن گل‌های سوم و چهارم بود. حریف به خصوص در پاس‌های بلند قدرتمند بود.

پاتوسی در این ۲ هفته به آمادگی کامل می‌رسد وی با تمجید از عملکرد آیاندا پاتوسی گفت: می‌دانستیم پاتوسی بازیکن بسیار خوبی است و قبلاً عملکرد او را دیده بودیم. با باشگاه صحبت کردم و از آنها خواستم که پاتوسی را به تیم اضافه کنند. این بازیکن در ۲۰ دقیقه آخر کمی خسته بود و باید او را تغییر می‌دادیم، چون هنوز آماده ۹۰ دقیقه بازی نبود. قدم به قدم با او کار می‌کنیم و فکر می‌کنم در این دو هفته به آمادگی کامل می‌رسد.

ارتباط خوبی با همه کسانی که با آنها کار می‌کنم دارم سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره ارتباطش با مدیران این باشگاه تصریح کرد: من ارتباط بسیار خوبی با فتحی، تدارکات تیم و نیز همه کسانی که با آنها کار می‌کنم، دارم.

وزن پاتوسی باید کاهش پیدا کند شفر در مورد اضافه وزن پاتوسی خاطرنشان کرد: این درست است و باید بیشتر با او کار کنیم. وزن پاتوسی باید کاهش یابد.

شاید ما شانس خوبی نداریم وی در مورد عصبی بازی کردن بازیکنانی چون منتظری و غفوری اظهار داشت: اگر به یاد بیاورید، اشکان دژاگه پس از آن خطا روی امید نورافکن تنها یک کارت زرد گرفت. شاید ما شانس خوبی نداریم.

بازیکنان ایران تاوان اعتراض به داور را دادند سرمربی استقلال درباره اینکه فوتبال ایران، تاوان اعتراضات فراوان به داوری را در جام ملت‌های آسیا داده است، گفت: این درست است. شاید اگر بازیکنان ما در بازی مقابل ژاپن به سمت داور نمی‌رفتند، می‌توانستیم در این مسابقه به پیروزی برسیم.

گلایه استقلالی‌ها از گزارشگر بازی! به گزارش تسنیم، در ابتدای نشست خبری شفر، محمدحسین زرندی، مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال استقلال گفت: ابتدا و پیش از شروع صحبت‌های آقای شفر باید بگویم وقتی وارد رختکن شدیم، بلافاصله صحبت‌های گزارشگر بازی (محمد سیانکی) را به ما انتقال دادند که گویا صحبت‌های خوبی را درباره بازیکنان ما نگفته بود. همان‌طور که می‌دانید، رسالت یک گزارشگر بیان صحبت‌های بی‌طرفانه است و اینکه علیه کسی موضع نگیرد و نظرات شخصی‌اش را بیان نکند. امیدوارم گزارشگران عزیز این موضوع را رعایت کنند تا وقتی ما وارد رختکن می‌شویم، بازیکنان به سمت مربی نیایند که بگویند گزارشگر بازی صحبت‌های خوبی درباره آنها مطرح نکرده است. امیدواریم گزارشگران این موضوع را رعایت کنند.

نتیجه عادلانه برتری ۳ بر صفر استقلال مقابل پارس جنوبی بود وینفرد شفر، سرمربی تیم فوتبال اسقلال نیز در نشست خبری‌اش گفت: در نشست خبری روز گذشته گفتم که بازی راحتی در پیش نداریم. حریف ما تیم قدرتمندی بود و به خصوص روی توپ‌های بلند خوب کار می‌کردند. ما خیلی خوب کار کردیم، اما موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم. در مورد پنالتی هم صحبت زیاد است، اما در مورد موقعیت‌ها هم منشا، ایسما و دانشگر موقعیت‌هایی داشتند که از دست دادند. اینکه موقعیت زیادی داریم، خوب است، اما باید دقت لازم را هم داشته باشیم. در نیمه دوم تیم حریف بازیکنان قد بلند را به زمین آورد که رو به بازی مستقیم آورد، اما بازیکنان ما خوب کار کردند. فکر می‌کنم که نتیجه عادلانه باید ۳ بر صفر می‌شد. ما در نیمه دوم آنچنان خوب نبودیم، موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم و به نظرم کمی مهربانانه رفتار کردیم، در حالی که باید بیشتر دقت می‌کردیم تا موقعیت‌ها را از دست ندهیم. همین‌طور می‌خواهم به تیم ذوب‌آهن بابت صعودش به لیگ قهرمانان آسیا تبریک بگویم، چون این یک اتفاق خوب بود. به نظرم تیم سایپا هم بازی خوبی را به نمایش گذاشت.

گزارشگری که نمی‌تواند به منتظری یا رحمتی احترام بگذارد باید به کشور دیگری برود وی ادامه داد: زمانی که یک رسانه، یک فرد رسانه‌ای یا یک مربی بخواهد در مورد بازیکنان ما صحبت کند،‌ خوب نیست. مهدی رحمتی ۴۴۰ بازی در لیگ انجام داده است. پژمان منتظری بازیکن باکیفیتی است و به نظرم اگر ۳۰، ۳۵ یا ۴۰ ساله هم باشد من برای او احترام قائل هستم. نمی‌دانم گزارشگر بازی امروز لباس چه تیمی یا چه رنگی را به تن کرده بود، اما اگر گزارشگری نمی‌تواند به مهدی رحمتی و پژمان منتظری یا هر بازیکنی احترام بگذارد و به هواداران احترام نمی‌گذارد، به نظرم باید به کشور دیگری برود. از شما اصحاب رسانه نیز تشکر می‌کنم که در این هوای سرد به ورزشگاه آزادی آمدید تا بازی ما را پوشش بدهید. همچنین باید از هواداران‌مان نیز تشکر کنم.

ترکیب ما مقابل تراکتورسازی هم خوب بود اگر دژاگه اخراج می‌شد! سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه چرا تیمش هنوز یک ترکیب ثابت ندارد، گفت: فکر می‌کنم ترکیبی که در دیدار با تراکتورسازی داشتیم، ترکیب خوبی بود. اگر اشکان دژاگه که روی امید نورافکن خطا کرد اخراج می‌شد‌ (خطای او در حالت طبیعی اخراج دارد)، نتیجه بازی تغییر کرده بود و می‌دیدید که ترکیب ما خوب بوده است. با این حال ما برای هر بازی ترکیب خاصی خواهیم داشت و امروز هم قصد داشتیم پاتوسی را امتحان کنیم، اما او هنوز به صورت کامل آماده نیست. با این حال در زمانی که پاتوسی در میدان بود روی پاس‌ها، ارسال‌ها و حملات خوب بود. در نیمه دوم هم تغییراتی در ترکیب داشتیم، چون تیم حریف روی توپ‌های بلند کار کرد و ما باید تغییرات را ایجاد می‌کردیم. تغییر منشا و ایسما هم روی برنامه‌های دیگر ما بود که ایسما در خط حمله موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشت که به نظرم می‌توانست بهتر عمل کند و ضربات بهتری بزند. حتی در یک مورد به نظرم او می‌توانست به تبریزی پاس بدهد که در موقعیت خوبی برای گلزنی بود.

در تیم ما همه بازیکنان به نوبت بازی خواهند کرد وی همچنین یادآور شد: یک نکته‌ای را در مورد بازی بارسلونا و لیون بگویم. در ۵ دقیقه پایانی آن بازی بازیکنی وارد زمین شد. او هنگام ورود به زمین، استارتی سریع زد تا به تیمش کمک کند. قیمت این بازیکن ۸۰ میلیون دلار است. همان‌طور که دیدید به این بازیکن گرانقیمت فقط پنج دقیقه فرصت بازی رسید و مسلماً در تیم ما هم بازیکنان همه به نوبت بازی خواهند کرد. فقط شرایط به گونه‌ای است که ما پشت سر هم بازی داریم و باید در لیگ قهرمانان آسیا هم بازی کنیم. مطمئناً به همه نفرات نیاز داریم و همه‌ی آنها باید بازی کنند، اما باید صبر هم داشته باشیم. ما ممکن است هر هفته دو سه بازیکن را تغییر بدهیم، شاید مصدومیتی برای بازیکنی به وجود بیاید و این مسئله مشخصاً باعث تغییر در ترکیب ما می‌شود. ما در لیگ قهرمانان هم بازی داریم و باید مقابل الدحیل و الهلال بازی کنیم که بازیکنان چند میلیون دلاری دارند و کار سختی مقابل آنها خواهیم داشت. هرچند همانطور که قبلاً هم گفته‌ام، تیم‌هایی که بازیکن خوب دارند برنده نیستند، بلکه آنهایی برنده می‌شوند که تیم خوبی داشته باشند.

در پایان نشست خبری، خبرنگاری در مورد علی خطیر و اختلافات وینفرد شفر با این شخص سؤال کرد که محمدحسین زرندی، مدیر رسانه‌ای استقلال در پاسخ گفت: سؤال فقط باید در مورد بازی باشد.

پس از پاسخ مدیر رسانه‌ای استقلال، وینفرد شفر از او خواست که سؤال را ترجمه کند که سرمربی استقلال وقتی متوجه شد سؤال در مورد خطیر است، ابتدا خندید و سپس با مشت روی میز کوبید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.