مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم به دنبال شکست تیمش مقابل استقلال به مقایسه شرایط مالی دو باشگاه پرداخت و اینکه آبی‌پوشان برای قهرمانی تلاش می‌کنند و تیم او برای بقا در لیگ برتر بسته شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهدی تارتار پس از شکست خارج از خانه تیم پارس جنوبی جم مقابل استقلال اظهار داشت: بازی دو نیمه متفاوت داشت. نیمه اول استقلال با توجه به باخت هفته قبل با انگیزه کار کرد. گل اول را خودمان زدیم و گل دوم هم یک کار ایستگاهی بود که اشتباه کردیم. نیمه دوم بهتر شدیم و تلاش کردند. باید از هواداران‌مان تشکر کنم که به اینجا آمدند. شرمنده آنها شدیم. یک تبریک هم باید به استقلالی‌ها بگویم که برد شیرینی کسب کردند.

وی در پاسخ به این پرسش که پسرش از چه زمانی در ترکیب پارس جنوبی جم قرار می‌گیرد، گفت: پسرم مصدوم شده و امیدوارم که خوب شود و برگردد.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم همچنین در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا فرزندش جا پای او می‌گذارد، بیان کرد: فکر نمی‌کنم او جا پای من بگذارد!

تارتار در نشست خبری نیز گفت: بازی دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول ما غافلگیر شدیم و گل زودهنگام باعث شد برنامه ما به‌هم بریزد. ما گل دوم را هم دریافت کردیم و کلاً در نیمه اول خیلی بد بودیم. به استقلالی برخورد کردیم که بسیار آماده بود و روز سختی را برای ما خلق کرد. در نیمه دوم ما چند موقعیت داشتیم که می‌توانستیم گل بزنیم، اما استقلال هم موقعیت‌های خوبی داشت که رحمان احمدی به خوبی ما را نگه داشت.

وی افزود: باید از هوادارانی که برای حمایت از ما به تهران آمده بودند تشکر کنم، هوادارانی که شب گذشته به تهران آمدند تا از ما حمایت کنند، اما شرمنده آنها شدیم و امیدوارم بتوانیم در هفته‌های آینده خوشحال‌شان کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی در خصوص مشکلات مالی این تیم اظهار داشت: من هفته گذشته گفتم که به احترام هواداران دیگر درباره مشکلات مالی تا پایان فصل صحبت نخواهم کرد. مسئولان هم در تلاش هستند تا مشکل را حل کنند.

تارتار در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه خط دفاعی تیمش مقابل استقلال بسیار کُند بود، یادآور شد: نظر شما برای ما قابل احترام است، اما در مورد همین خط دفاعی که صحبت می‌کنیم، فکر می‌کنم تا قبل از این بازی جزو شش هفت خط دفاعی خوب لیگ بوده است. در مورد این بازی هم گفتم تیم استقلال با بازیکنانی که خریده است و تیمی که جمع کرده، شرایط بسیار خوبی دارد. فکر می‌کنم هزینه دو یا سه بازیکن این تیم به اندازه تمام بودجه ماست.

وی درباره مقایسه بودجه باشگاهش با باشگاه استقلال گفت: برخی تیم‌ها فقط برای ماندن در لیگ تلاش می‌کنند و به همان اندازه هم هزینه خواهند کرد. این تیم‌ها مانند تیم ما هستند، اما برخی تیم‌ها نیز برای قهرمانی و کسب سهمیه هزینه می‌کنند که یکی از آنها استقلال است.

تارتار درباره بحث ادامه همکاری‌اش با تیم پارس جنوبی جم برای فصل آینده اظهار داشت: تمرکز ما روی تیم‌مان است. هواداران خوبی داریم و چیزی نمی‌گوییم تا فصل تمام شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.