برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد که در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا کوتاه آمدن و دست‌کم گرفتن حریف بی‌معناست.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز (چهارشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط تیمش و صعود پاختاکور به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازی النصر - پاختاکور را نگاه کردم. به عقیده من پاختاکور بهتر بود، اگرچه وقتی بازی بدون گل مساوی بود، النصر پنالتی را از دست داد، اما پاختاکور بهتر بود و انتظار داشتم بازی را ببرد.

ما فینالیست لیگ قهرمانان آسیا هستیم و از کسی ترسی نداریم وی در ادامه افزود: اولین بازی ما در لیگ قهرمانان آسیا با پاختاکور خواهد بود، اما ما فینالیست لیگ قهرمانان آسیا هستیم و طبیعتاً به عنوان شانس اول برنده وارد زمین می‌شویم و از کسی ترسی نداریم. علی‌رغم اینکه خودمان را برنده می‌دانیم، اما انتظار بازی سختی داریم. این افتخار است در لیگ قهرمانان بازی می‌کنیم و به ذوب‌آهن هم بابت صعودش تبریک می‌گویم.

در لیگ قهرمانان آسیا کوتاه آمدن و دست‌کم گرفتن حریف معنا ندارد سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد دیدارهای در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: لیگ قهرمانان سخت‌ترین بازی‌ها در آسیاست و حریف آسان در آن وجود ندارد. گروه ما و همین‌طور گروه استقلال سخت است. ما اگر می‌خواهیم در سطح سال گذشته باشیم باید همه را ببریم، اینجا کوتاه آمدن و دست‌کم گرفتن حریف معنا ندارد، چون سطح این مسابقات بسیار متفاوت‌تر از لیگ ماست.

واکنش خوبی به بازی با تیم‌های عربستانی در زمینی دیگر خواهیم داشت برانکو ایوانکوویچ در واکنش به طرح این موضوع که دوباره تیمش میزبانی در خانه با تیم‌های عربستانی را از دست خواهد داد،‌ خاطر نشان کرد: بله، متأسفانه در بازی با الاهلی نمی‌توانیم در خانه بازی کنیم و این واقعاً حیف است، اما این مسئله‌ای است که نمی‌توانیم روی آن تأثیرگذار باشیم. این فاکتوری است که کار را سخت می‌کند، اما ما به آن ‌هم عادت خواهیم کرد و واکنش خوبی به آن نشان خواهیم داد.

قبل از فینال جام حذفی یک فینال دیگر پیش رو داریم وی با ابراز خرسندی از پیروزی تیمش مقابل پدیده و صعود به مرحله نیمه نهایی جام حذفی گفت: امروز بابت همین نتیجه به بچه‌های تیمم تبریک گفتم. من قبلاً هم گفتم، بازی با پدیده را به عنوان یک بازی بزرگ تلقی می‌کردم، چون واقعاً نمایشی که پدیده دارد، مستحقق بیشترین توجهات است. یحیی گل‌محمدی تیم مُدرنی درست کرده است. خوشحالم بازیکنانم هر بازی بهتر و بهتر بازی می‌کنند و در این مسابقه هم بهتر از آن دیداری که ۲ بر صفر پیروز شدیم،‌ بازی کردیم. بازی با پدیده، فینال قبل از فینال بود و ما بازهم یک فینال با سپاهان قبل از فینال پیش رو داریم.

سیدجلال قطعاً تا ۷ روز دیگر آماده خواهد شد سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد مصدومیت سیدجلال حسینی نیز یادآور شد: سیدجلال یک مصدومیت جزئی دارد و خیلی طول نخواهد کشید تا دوباره به زمین بازگردد. خوشبختانه ما به موقع به مصدومیت او واکنش نشان دادیم و تعویضش کردیم تا آسیب‌دیدگی او بیشتر نشود. نمی‌دانم برای بازی بعد آماده خواهد شد یا خیر، اما قطعاً تا هفت روز آینده آماده خواهد شد.

این خوشبختی را داریم که کادر و بازیکنان‌ بیشتری در اختیار ماست برانکو در مورد فشردگی بازی‌های این تیم و برنامه‌ریزی سازمان لیگ برای دیدار پرسپولیس و سپاهان در تاریخ ۳ خرداد ماه و پس از پایان مسابقات لیگ،‌ گفت: متأسفانه این برنامه‌ای است که ما نمی‌توانیم دخالتی در آن داشته باشیم. ما برنامه بازی‌های خودمان را به خاطر لیگ قهرمانان آسیا به‌هم ریخته‌ایم. البته این مشکلی است که برای تمام بازی‌ها وجود دارد، به همین خاطر هم فصل گذشته تعدادی از بازیکنان‌مان را از دست دادیم، چون بازی‌های ما فشردگی زیادی داشت، اما الان این خوشبختی را داریم که کادر و بازیکنان‌ بیشتری در اختیار ماست. در این شرایط سعی می‌کنیم ترکیب جدیدی ایجاد کنیم و از بازیکنان بیشتری استفاده کنیم تا به نتیجه ما لطمه نخورد.

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه سازمان لیگ برنامه بازی‌های لیگ را قبل از اعلام با او در میان گذاشته است، اظهار داشت: مسئول سازمان لیگ به من گفت این برنامه بازی‌های لیگ است و من هم پرسیدم آیا می‌شود آن را تغییر داد که جواب داد نه! به‌هرحال ما در جام حذفی مقابل سپیدرود بدون ملی‌پوشان به میدان رفتیم و مقابل پیکان هم ما را مجبور کردند در تاریخ فیفادی و بدون ملی‌پوشان‌‌مان در لیگ بازی کنیم.

طرفدار ضربات چیپ نیستم! وی در واکنش به این سؤال که چرا اجازه داد در تیمش پنالتی با ضربه چیپ در آن شرایط حساس زده شود، خاطرنشان کرد: طرفدار این‌گونه ضربات نیستم، چرا که یک بار یحیی گل‌محمدی در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌ها این کار را انجام داد و باعث شد فینال را از دست بدهیم، در حالی که اگر ضربه‌اش را به گل تبدیل می‌کرد ما به مصاف ژاپن می‌رفتیم نه چین. این ضربات ریسک بالایی دارد اما وقتی گل هم می‌شود قشنگ است.

ما در سخت‌ترین شرایط همیشه بهتر بوده‌ایم برانکو در ارتباط با بازی آینده تیمش با نفت مسجدسلیمان نیز عنوان کرد: همه تیم‌ها مقابل تیم قهرمان انگیزه متفاوت دارند و ما در سخت‌ترین شرایط همیشه بهتر بوده‌ایم. برای ما فرقی نمی‌کند حریف‌مان نفت مسجدسلیمان باشد یا الاهلی، السد و یا پدیده بلکه فقط برای برد به میدان می‌رویم.

در مورد مشکلات مالی از من سؤال نپرسید سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس راجع به مشکلات مالی تیمش هم خاطرنشان کرد: در این مورد از مدیریت باشگاه یا محسن خلیلی، مدیر تیم سؤال کنید و از من چیزی در این مورد نپرسید.

برانکو در پایان در مورد آخرین وضعیت رادوشویچ گفت: این بازیکن در سالن بدنسازی تمریناتش را انجام می‌دهد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )