یک رسانه ایتالیایی مدعی شد است که بانوی پیر قصد داشته مدافع میانی اتلتیکومادرید را از عقد قرارداد با نراتزوری منصرف کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شبکه اسکای اسپورت ایتالیا اعلام کرده است که باشگاه یوونتوس تلاشی نافرجام برای ربودن دیه‌گو گودین از چنگ رقیب میلانی‌اش داشته است و همین موضوع باعث حتی باعث بروز اختلافاتی میان مسئولان دو باشگاه هم شده است.

ظاهراً مدافع میانی اروگوئه‌ای ۳۳ ساله اتلتیکومادرید که در پایان این فصل قراردادش تمام می‌شود و هنوز هیچ اقدامی برای تمدید آن صورت نگرفته، به اینتر چراغ سبز نشان داده و حتی تست پزشکی این تیم را هم انجام داده است اما باشگاه یوونتوس تلاش خود را انجام داده بود تا او را از متعهد کردن خود به نراتزوری باز دارد که در نهایت موفق به انجام این کار نشده است.

تیم فوتبال یوونتوس با توجه به فروش مهدی بن‌عطیه در ماه ژانویه، بالا رفتن سن آندره‌آ بارتزالی که در ماه می ۳۸ ساله می‌شود و کوتاه بودن مدت قرارداد مارتین کاسرس، احتمالاً در پایان فصل درصدد جذب مدافعان جدید خواهد بود و از ماتیس دلیخت مدافع آژاکس و ادر میلیتائو بازیکن پورتو به عنوان گزینه‌های این تیم یاد می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.