سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از یک روز غیبت در تمرین امروز این تیم حاضر شد و مراحل آماده‌سازی سرخپوشان را زیر نظر گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرین امروز (چهارشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۱ در ورزشگاه شهیدکاظمی برگزار شد.

* برانکو ایوانکوویچ که برای تماشای دیدار النصر امارات - پاختاکور ازبکستان در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا به امارات سفر کرده بود، امروز به تهران بازگشت و پس از یک روز غیبت مراحل آماده‌سازی شاگردانش را زیر نظر گرفت.

* به خاطر تولد کریم باقری، قبل از آغاز تمرین جشن تولد مربی پرسپولیس با حضور بازیکنان برگزار شد.

* سیدجلال‌حسینی و شجاع خلیل‌زاده پس از حضور خبرنگاران دقایقی با آنها به گفت‌وگو پرداختند که در این بین شجاع بیش از همه با خبرنگاران شوخی می‌کرد.

* ماریو بودیمیر و علی علیپور، زوج خط حمله این روزهای پرسپولیس پس از حضور در زمین در یک قاب با هم عکس یادگاری گرفتند.

* بازیکنان پس از ۳۰ دقیقه کار بدنسازی وارد زمین شدند و سپس زیرنظر برانکو به دو گروه تقسیم و به پاسکاری تک ضرب و کارهای ترکیبی پرداختند. بخش بعدی تمرین سانتر از جناحین و مرور کارهای تاکتیکی بود و مهاجمان پرسپولیس تمرین گلزنی کردند.

* سیدجلال حسینی که در دیدار مقابل پدیده دچار مصدومیت شد، امروز به صورت اختصاصی در سالن وزنه به کار‌های درمانی خود پرداخت.

* بوژیدار رادوشویچ، دروازه‌بان کروات پرسپولیس هم امروز به علت مصدومیت از ناحیه کمر به صورت اختصاصی به تمرین پرداخت.

* محمد انصاری دیگر بازیکن مصدوم پرسپولیس به صورت اختصاصی دور زمین نرم دوید.

* حدود ۵۰ هوادار پرسپولیس، تماشاگر تمرین امروز سرخپوشان بودند.

* محسن خلیلی که به تازگی به عنوان مدیر تیم فوتبال پرسپولیس انتخاب شده است، امروز در ورزشگاه شهید کاظمی حضور داشت.

* علیرضا بیرانوند که امروز بسیار شاداب بود و با بازیکنان مدام شوخی می‌کرد، در پایان تمرین نسبت به کیفیت بد زمین ورزشگاه شهید کاظمی معترض بود و از خلیلی خواست که به این موضوع رسیدگی کنند.

* ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان امروز از سوی برانکو مورد ارزیابی قرار گرفت که ظاهراً با مصدومیت سیدجلال حسینی، محمد نادری جایگزین او در پست دفاع میانی خواهد بود.

* تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از فردا جهت دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

به گزارش تسنیم، دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر از ساعت ۱۶ روز شنبه هفته پیش رو در ورزشگاه شهیدبهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار خواهد شد.

انتخاب اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.