شب گذشته تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان موفق شد در دومین دیدار پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به پیروزی برسد تا از این طریق به مرحله گروهی مسابقات راه یابد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان بعد از شکست دادن تیم الکویت در نخستین دیدار پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، شب گذشته نیز توانست الغرافه را در قطر با یک بازگشت خاطره انگیز با نتیجه ۳ بر ۲ این تیم را شکست بدهد تا به مرحله گروهی این مسابقات راه یابد.

این چهارمین باری بود که علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان حضور می یافت و ذوب آهن بعد از نفت تهران و استقلال، سومین تیمی بود که وی سرمربی آن در این مرحله بود.

صعود منصوریان با ذوب آهن از پلی آف، سومین موفقیت وی در این مرحله بود تا منصوریان از این لحاظ هت تریک کرده باشد و هر سه بار این اتفاق برابر تیم های قطری بوده است.

منصوریان اولین بار با نفت تهران حضور در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کرد و در دیدار مقابل «الجیش» قطر پیروز شد.

منصوریان برای دومین بار هم بار دیگر با نفت مقابل همان الجیش در مرحله حذفی مسابقات قرار گرفت که اینبار شکست خورد و از رسیدن به مرحله گروهی بازماند.

وی سپس با استقلال در همین مرحله مقابل السد قطر قرار گرفت که این تیم متمول قطری را در تهران شکست داد.

پیروزی ذوب آهن با هدایت منصوریان و راهیابی به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا سومین عبور منصوریان از این مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا می باشد.

تیم‌های منصوریان در دو مرتبه قبلی که از مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا راهی مرحله گروهی شدند، موفق شدند از مرحله گروهی نیز صعود کنند.

ذوب آهن بعد از پشت سر گذاشتن دیدارهای پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به گروه A این مسابقات راه یافت و با تیم های الزورا عراق، النصر عربستان و الوصل امارات همگروه شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.